Продовжуємо профорієнтаційну кампанію від кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі очима наших студентів

4 березня 2024 року

     Вибір професії для кожної молодої людини – це вибір подальшого шляху навчання і праці, свого місця в житті. Профорієнтація є одним із видів допомоги людині в усвідомленні своїх цілей, потреб, цінностей, самовизначенні. Головним завданням даної роботи є надання майбутнім абітурієнтам практичних порад і рекомендацій з особистісного розвитку і успішного вибору професійного шляху від студентів, які пройшли уже шлях вибору, вступу та переконались, що вибір був правильним.

 

     1 березня 2024р. Вікторія Михайлів здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Маркетинг» провела профорієнтаційну роботу під керівництвом гаранта першого (бакалаврського) рівня кандидата економічних наук, доцента Віолети Леонтіївни Гераймович у Миронівському академічному ліцеї № 3 (м. Миронівка, Обухівський район, Київська область).
     Майбутнім абітурієнтам було акцентовано увагу на спеціальностях за якими ведеться підготовка бакалаврів на факультеті аграрного менеджменту з наголосом на спеціальності «Маркетинг». Вікторія Михайлів ознайомила майбутніх абітурієнтів з перевагами навчання в НУБіП України зі статусом національного і дослідницького університету, про те, що студенти університету мають змогу навчатися у групах з викладанням дисциплін англійською мовою, зручне розташування студентського кампусу, розвинену інфраструктуру, активне та цікаве студентське життя, спорт і оздоровлення, перспективи працевлаштування.
     Наприкінці зустрічі ліцеїсти подякували за пізнавальну бесіду та виявили бажання навчатися на факультеті аграрного менеджменту за спеціальністю 075 «Маркетинг».

 

Олена БАРИЛОВИЧ 
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook