Підвищення цифрових компетенцій у віртуальній освіті в рамках проєкту DAAD «Україна цифрова: забезпечення академічної успішності під час кризи»

22 вересня 2022 року

    З 22 серпня по 15 вересня 2022 року НПП з 6-ти аграрних університетів України пройшли навчання у віртуальній міжнародній літній школі «Improving digital competences in virtual education: challenges in times of crisis» в рамках проекту DAAD «Україна цифрова: забезпечення академічної успішності під час кризи».


   Літня школа поєднувала теоретичний огляд інструментів діджиталізації для проведення занять та отримання практичних навичок у їх застосуванні. Кожного для тренери школи презентували нам сучасні інструменти, які можуть зробити навчальний процес більш інтерактивним, після чого ми одразу їх тестували та застосовували до наших курсів під час практичної частини.


   Над освоєнням онлайн-інструментів плідно працювали 11 НПП НУБіП України, зокрема: доцент кафедри адміністративного менеджменту та ЗЕД Олександра Ралко, доцент кафедри адміністративного менеджменту та ЗЕД Альона Тюріна, аспірант кафедри адміністративного менеджменту та ЗЕД Денис Хлистун, доцент кафедри менеджменту ім. проф. Й.С. Завадського Аліна Троян, доцент кафедри менеджменту ім. проф. Й.С. Завадського Наталія Драгнєва, доцент кафедри кормовиробництва, меліорації і метеорології Анна Ярош, доцент кафедри генетики, селекції і насінництва ім. проф. М.О. Зеленського Юлія Дмитренко, завідувачка лабораторії біотехнології, доцент кафедри відтворення лісів та лісових меліорацій Оксана Чорнобров, доцент кафедри статистики та економічного аналізу Леся Воляк, доцент кафедри фінансів, д-р Юлія Негода та доцент кафедри економіки Віталій Нагорний.

    На початку літньої школи з вітальним словом до учасників звернувся координатор проєкту проф., д-р Ральф Шлаудерер. Презентацію проєкту DAAD «Україна цифрова: забезпечення академічної успішності під час кризи (2022)» і провела модератор літньої школи, доцент кафедри ботаніки, дендрології та лісової селекції Світлана Білоус (Національний університет біоресурсів і природокористування України).


   Протягом шести днів українські експерти ділилися досвідом щодо використання різноманітних і важливих цифрових інструментів у навчальному процесі. Зокрема, завідувач кафедри інформаційних систем і технологій, доцент Юрій Волосюк та доцент кафедри маркетингу та менеджменту, д-р Анастасія Полторак (Миколаївський національний аграрний університет) пояснили слухачам особливості створення онлайн-курсу за допомогою інструментів H5P та Moodle, особливості налаштувань Zoom.


   У свою чергу доценти кафедри публічного управління та адміністрування Світлана Лукаш та Аліна Бричко (Сумський національний аграрний університет) ознайомили учасників з такими інструментами, як Camtasia, Mentimetr, Kahoot, Socrative, Triventy, Padlet, Quizizz тощо. Крім того, фахівці Національного університету біоресурсів і природокористування України доценти кафедри інформаційних систем і технологі Тетяна Волошина та Валентина Корольчук розповіли про засоби візуалізації для створення інтерактивного цифрового контенту різних типів (Microsoft 365, Microsoft Teams, PowerPoint, Sway, PowToon, Prezi, Canva, Nearpod, Venngage та інші).


    30 серпня завершилося інтенсивне знайомство учасників літньої школи з цифровими інструментами для навчання та активізації роботи студентів. Експерти підсумували роботу та відповіли на питання. Протягом наступних двох тижнів, слухачі школи самостійно готували власне, наповнене інтерактивними елементами заняття, наприкінці якого якість викладеного матеріалу та застосування інструментів діджиталізації оцінювала реальна аудиторія за допомогою анкетування.



     

    Так, 14 вересня з 9.30 до 10.20 доцент кафедри адміністративного менеджменту та ЗЕД Альона Тюріна, провела кураторську годину зі своєю підопічною групою студентів ОС «Бакалавр» 3 курсу освітньої траєкторії «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» на тему «Групова динаміка та робота в команді». Студентам найбільше запам’яталися можливості самостійно ставити відмітки на слайдах презентації, спільне обговорення та нотування ролі ментора на кожному етапі формування групи та використання Menti для зворотного зв’язку.


    Цього ж дня з 11.15 до 12.00 провела своє заняття й доцент кафедри адміністративного менеджменту та ЗЕД Олександра Ралко на тему «Як долучити до занять максимум студентів або командні завдання на практиці», де розглянула переваги та недоліки розподілу студентів на команди для виконання завдань, особливості організації їх роботи, постановки проблематики та способи їх оцінки.


    На занятті були присутні декан факультету аграрного менеджменту Анатолій Остапчук, доценти кафедри адміністративного менеджменту та ЗЕД Наталія Коваленко, Олена Ковтун, Ольга Костюк, Олександр Файчук, Іван Міщенко, Альона Тюріна, доцент кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту Тетяна Лобунець, аспірант Денис Хлистун. Наприкінці, всі учасники підсумували досвід розподілу студентів на команди з використанням Jamboard.



   

    Наступним з поміж представників кафедри адміністративного менеджменту та ЗЕД виступив аспірант Денис Хлистун з презентацією на тему «Планування та інструменти продуктивності». Він познайомив присутніх НПП та студентів 3 курсу ОП «Менеджмент» з ключовими факторами успіху для досягнення власної високої продуктивності та цифровими інструментами, що дозволяють прискорити та полегшити виконання роботи та плануванням часом. Лектор, продемонстрував знання сучасних інструментів дистанційного навчання шляхом використання різноманітних онлайн сервісів, зокрема, таких як Mentimeter, Jamboard.


Церемонію нагородження та вручення офіційних сертифікатів провела національний координатор проєкту, проф., д-р Лариса Калачевська.

Висловлюємо щиру подяку організаторам віртуальної міжнародної літньої школи за надані знання та можливості професійного розвитку.

Олександра Ралко та Альона Тюріна,
доценти кафедри адміністративного менеджменту та ЗЕД

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook