Студенти спеціальності «Туризм та рекреація» обирають власний освітній маршрут успіху
У межах реалізації принципів студентоцентрованого навчання здобувачі вищої освіти спеціальності «Туризм та рекреація» активно формують свою індивідуальну освітню траєкторію, обираючи вибіркові освітні компоненти відповідно до власних інтересів, майбутніх професійних планів та освітніх потреб.
Вибір здійснювався через електронну Google-форму на основі узагальнюючої Google-таблиці, що забезпечило прозорість і зручність процесу. До вибору долучилися здобувачі першого, другого та третього курсів спеціальності «Туризм та рекреація», які здійснили усвідомлений вибір навчальних дисциплін, орієнтуючись на розвиток власних професійних компетентностей.
Першокурсники визначалися між варіантами освітніх компонент «Друга іноземна мова (французька/іспанська) або «Друга іноземна мова (німецька)», які спрямовані на розвиток комунікативної культури, міжкультурної взаємодії та професійної мобільності майбутніх фахівців. Вивчення другої іноземної мови поглиблює розуміння культурних особливостей різних країн, формує навички ділового спілкування в міжнародному середовищі та розширює можливості працевлаштування на глобальному туристичному ринку.

Здобувачі другого курсу обирали дисципліни на п’ятий і шостий семестр з-поміж таких, як «Туристично-рекреаційні комплекси світу», «Комунікативний менеджмент», «Риторика та психологія спілкування», «Спеціалізований туризм» та «Екологічний туризм», що забезпечують формування системного бачення сучасної туристичної індустрії та сприяють розвитку професійної комунікації, критичного мислення, уміння працювати з різними цільовими групами туристів, а також виховують відповідальне ставлення до природного середовища.
Здобувачі третього курсу формували перелік дисциплін сьомого та восьмого семестрів, серед яких були «Стартап-менеджмент у туризмі», «Барна справа та організація роботи сомельє», «Сервісологія», «Міжнародний ринок готельних послуг», «Логістика в туризмі», «Договірне і трудове право», «Лідерство і командоутворення», які формують підприємницьке мислення, управлінські компетентності та культуру сервісу. Завдяки цим дисциплінам здобувачі набувають умінь створювати конкурентоспроможні туристичні продукти, організовувати ефективну командну роботу й застосовувати правові знання у професійній діяльності.

Формування індивідуальної освітньої траєкторії дає змогу здобувачам спеціальності «Туризм та рекреація» усвідомлено вибудовувати власний освітній маршрут успіху, орієнтований на розвиток практичних компетентностей і врахування актуальних потреб сучасного туристичного ринку. Такий підхід сприяє підготовці конкурентоспроможних, ініціативних і творчих фахівців, здатних ефективно реалізовувати себе у сфері туризму та рекреації.