Ректорат: якість заочної та дистанційної освіти, Форум «SEB-2025» та вступ до аспірантури

22 вересня 2025 року під головуванням ректора Вадима ТКАЧУКА відбулося засідання ректорату.

DSC_4797_2025.jpg

Про стан заочної та дистанційної освіти в університеті доповіли керівник центру забезпечення якості освіти Ярослав РУДИК та начальник відділу регіонального розвитку, координації діяльності ВСП, дистанційної освіти та заочного навчання Наталія ОВДІЙ. Вони закцентували на показниках вступу, динаміці відрахування, реалізації освітніх програм. Завданнями тут є формування навчальних планів підготовки бакалаврів та магістрів за заочною та дистанційними формами на кожен рік вступу, контролювати внесення необхідної інформації до системи «Електронний деканат», завершити створення та наповнення ЕНК.

DSC_4656_2025.jpg

DSC_4661_2025.jpg

DSC_4699_2025.jpg

DSC_4666_2025.jpg

Проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності Оксана ТОНХА повідомила про хід підготовки до проведення Форуму «SEB-2025». Вже зареєструвалося 42 учасники від бізнесу. Протягом тижня буде остаточна редакція програми заходу.

DSC_4740_2025.jpg

DSC_4692_2025_0.jpg  DSC_4659_2025.jpg

DSC_4755_2025.jpg

DSC_4781_2025.jpg  DSC_4690_2025.jpg

DSC_4671_2025_0.jpg

Також проректор доповіла про перебіг вступної кампанії до аспірантури. Університет виборов 182 місця державного замовлення і вже має 236 заяв як за державною формою, так і за контрактною. Оксана ТОНХА закцентувала й на динаміці подання наукових проектів для участі в конкурсі на державне фінансування.

DSC_4732_2025.jpg

Результати анкетування студентів першого курсу представив керівник центру забезпечення якості освіти Ярослав РУДИК. Студентів запитали про джерела інформації, звідки вони дізналися про університет, і тут першість має офіційний сайт, фактори, які вплинули на вибір закладу вищої освіти, очікування від навчання, позанавчальної діяльності. 

DSC_4787_2025.jpg

DSC_4789_2025.jpgDSC_4790_2025.jpg

DSC_4728_2025.jpg

Декани факультетів землевпорядкування Тарас ЄВСЮКОВ, конструювання і дизайну Зиновій РУЖИЛО та інформаційних технологій Ігор БОЛБОТ доповіли про стан відвідування занять студентами. Серед викликів — виїзд студентів за кордон, зміна місця проживання, а отже і навчання тощо.

DSC_4812_2025.jpg

DSC_4819_2025.jpg

DSC_4823_2025.jpg

Результати роботи підготовчих курсів у минулому році та завдання на поточний рік представив керівник центру розвитку кар’єри Сергій КОВАЛЕВСЬКИЙ

DSC_4830_2025.jpg

DSC_4664_2025.jpg

DSC_4658_2025.jpg

DSC_4689_2025_0.jpg DSC_4677_2025.jpg

DSC_4693_2025.jpg

DSC_4760_2025.jpg

DSC_4665_2025.jpg

DSC_4688_2025.jpg

Проректор з науково-педагогічної роботи та адміністративно-господарської діяльності Володимир ЄВТУШЕНКО запевнив у готовності інфраструктури до опалювального сезону. Також він повідомив про ремонтні роботи, які наразі тривають в університеті. 

DSC_4846_2025.jpg

DSC_4662_2025.jpg

DSC_4681_2025.jpg

Про підготовку та подання заявок на міжнародні грантові проекти доповів проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної діяльності Олександр ЛАБЕНКО

DSC_4848_2025.jpg

DSC_4669_2025.jpg

DSC_4667_2025.jpg

Потому розпочали нараду з планування. Заходи та події, а також завдання, які мають бути реалізовані в жовтні, представили проректори з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олена ГЛАЗУНОВА, науково-педагогічної роботи та розвитку Сергій КВАША, наукової роботи та інноваційної діяльності Оксана ТОНХА, науково-педагогічної роботи та міжнародної діяльності Олександр ЛАБЕНКО, науково-педагогічної роботи та економічних питань Тетяна КОСТЮК, науково-педагогічної роботи та адміністративно-господарської діяльності Володимир ЄВТУШЕНКО. Учений секретар Оксана БАРАНОВСЬКА презентувала узагальнений план. Документ традиційно буде розміщений на офіційному сайті університету.

DSC_4867_2025.jpg

DSC_4694_2025.jpg

DSC_4871_2025.jpg

DSC_4716_2025.jpg

DSC_4874_2025.jpgDSC_4678_2025.jpg

DSC_4879_2025.jpg

DSC_4682_2025_0.jpg

DSC_4899_2025.jpg

DSC_4883_2025.jpg

DSC_4860_2025.jpg

DSC_4865_2025.jpg

DSC_4782_2025.jpg

DSC_4679_2025.jpg

DSC_4686_2025.jpg

Пресслужба