Навчально-методична рада факультету ІТ: плануємо, вдосконалюємо, впроваджуємо
23 січня 2025 року на факультеті ІТ відбулося засідання навчально-методичної ради.
Засідання розпочав декан факультету Ігор Болбот, який відзначив, що НМК (науково-методична комісія) на факультеті відіграє важливу роль у забезпеченні якісної освіти та розвитку освітніх програм. Обговорили питання готовності до нового семестру з позицій аналізу електронних навчальних курсів для супроводу відповідних навчальних дисциплін.
Основними питаннями порядку денного було:
- Готовність до ІІ семестру (моніторинг ЕНК).
- Обговорення проектів наказів на проектні групи розробки ОПП на 2025 рік.
- Оптимізація обов'язкової складової, яка формує загальні компетентності за освітніми програмами галузі знань «Інформаційні технології».
- Удосконалення структури вибіркової складової (загальноуніверситетська, фахова).
У ході роботи комісії докладніше зупинилися на розгляді відповідних питань
Оновлення та удосконалення навчальних планів відповідних ОПП: обговорення стосувалося основних складових, а саме аналізу існуючих навчальних планів, адаптації програм до сучасних вимог та стандартів,відповідно до нового переліку галузей знань та спеціальностей, відповідно до Постанови КМУ від 30 серпня 2024 р. № 1021 Про внесення змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти, впровадження інноваційних методів навчання.
Контроль якості освітнього процесу: члени методичної комісії узгодили процедури аналізу успішності студентів, впровадження механізмів забезпечення якості освіти,моніторингу ефективності викладання відповідних компонентів ОПП та аналізу опитувань здобувачів освіти та стейкхолдерів з представленням результатів на вченій раді факультету.
Інновації у викладанні: у ході обговорення ухвалили продовжувати впровадження цифрових технологій у навчальний процес та пожвавити використання інтерактивних методів навчання (проєктний підхід, кейс-методи тощо).
Співпраця з роботодавцями: для оновлення та покращення ОПП обов’язковою умовою має бути урахування вимог ринку праці при розробці програм та оптимізація організації стажувань і практики для студентів.
Підтримка студентів: орієнтуючись на студентоорієнтовану позицію в освітньому процесі приділяти увагу розвитку індивідуальних траєкторій навчання та Наданню консультаційної підтримки.
Також обговорювались вимоги щодо формування проєктних груп для розробки освітніх програм для вступників 2025 року. Питання чергових акредитацій освітніх програм та процедур підготовки до них також обговорювались з визначенням конкретних завдань та термінів.
У розрізі обговорення готовності до нового навчального семестру піднімалося питання оцінки готовності кафедр до початку навчання у ІІ семестрі 2024-25 н.р. (стан аудиторій, обладнання, навчальних матеріалів) та актуалізації розкладу занять.
Навчально-методична рада факультету плануючи роботу на семестр, удосконалює механізми надання якісних освітніх послуг здобувачам на факультеті, впроваджує новітні методи навчання та інформаційно-комунікаційні технології.
Наталія Клименко,
голова навчально-методичної ради факультету