Продуктова аналітика на практиці: випускник освітньої програми “Економічна кібернетика” Золотуха Роман ділиться досвідом професійного розвитку зі студентами 1-4 курсу

June 23, 2021
Зустрічі з випускниками вже стали традиційними в період навчальних практик, адже студенти мають нагоду з перших вуст дізнатися про особливості роботи на різних посадах та обрати для себе ключові подальші напрями для розвитку та, особливо, розвитку практичних навичок як фахівця в тій чи іншій сфері.
В карантинних умовах такі серії зустрічей вже 2 рік проводяться в онлайн форматі. Випускники, студенти, викладачі, наставники академічних груп мають нагоду в дружньому колі обмінятися думками щодо останніх тенденцій на ринку праці та освітньому ринку, викликів, що стоять перед фахівцями, які варто брати до уваги.
23.06.2021 р. студенти освітніх програм «Економічна кібернетика», «Цифрова економіка» мали нагоду поспілкуватися з випускником освітньої програми «Економічна кібернетика» Золотухою Романом, який поділився своїм досвідом роботи на посаді продуктового аналітика.
 
Изображение выглядит как текст, электроникаАвтоматически созданное описание
Роман розповів про свій шлях у пошуку роботи та необхідні hard- та softskills, які стали його перевагою при працевлаштуванні.

Изображение выглядит как текст, монитор, внутренний, электроникаАвтоматически созданное описание 

Знання базових дисциплін таких, як економетрика, статистика, технології проектування і адміністрування БД та СД, які Роман вивчав в університеті, є основою в роботі продуктового аналітика. Використання мов програмування таких як Piton, R, мови запитів SQL та робота в Power BI, Data Studio та інших інструментів обробки та представлення даних є «must have» сьогодні.
Роман розповів з якими задачами стикається в продуктовій аналітиці на практиці та також звернув увагу на тому, що вагому частку варто приділити вивченню інструментів збору та підготовки до аналізу даних, адже часто дані бувають “брудними”.

Изображение выглядит как текст, снимок экрана, монитор, внутреннийАвтоматически созданное описание

Студенти також дізналися про life cycle задач продуктового аналітика, зокрема про проведення та обробку результатів A/B тестування, а також змогли познайомитися на стендових прикладах з роботою в Data Studio.
Звичайно всіх студентів цікавило питання кар’єрного росту та диференціацію заробітної плати продуктового аналітика - і відповідь Романа має дійсно мотивувати, адже лише постійне підвищення знань та навичок можуть забезпечити конвертацію здобутого в кошти та отримання керівних посад, а тому час навчання потрібно використовувати з максимальною продуктивністю та користю.
 
Дякуємо Роману за приділений час та цікаву, змістовну зустріч маємо надію на подальшу плідну співпрацю!
 
Інна Костенкоасистент кафедри економічної кібернетики

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook