Студенти ФАМ показали гарні результати на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з маркетингу
З 14 по 15 квітня в Державному вищому навчальному закладі «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» проходив ІІ етап Всеукраїнської олімпіади студентів вищих навчальних закладів з маркетингу. Участь у ньому взяли студенти провідних вищих навчальних закладів країни.
На олімпіаді НУБіП України з гідністю представили студенти IV курсу Луцко Тетяна та Ситник Дмитро і студентка магістратури першого року навчання Закатюра Марія (спеціальність «Маркетинг»).
Олімпіада проходила у 2 тури. Перший тур — письмове завдання, що включало теоретичні питання творчого характеру, аналітичні, ситуаційні та розрахункові завдання, другий тур — комп’ютерне тестування.
За результатами перевірки завдань олімпіади колегією журі було присуджене 2-ге місце серед студентів освітнього рівня «Бакалавр» Луцко Тетяні, її було нагороджено дипломом ІІ ступеня.
Лише якісь 2 бали відділили Закатюру Марію від решти призерів – вона здобула 4-те, але також почесне місце.
У ході урочистої церемонії нагородження та підбиття підсумків олімпіади члени журі висловили подяку найактивнішим, цілеспрямованим, ерудованим студентам і викладачам за підготовку здібної молоді та віру у своїх вихованців.
Адміністрація факультету аграрного менеджменту та колектив кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі щиро вітають наших студентів із перемогою і зичать подальших творчих успіхів на науковій ниві, натхнення та нових вершин освоєння спеціальності.