Дистанційне навчання, дистанційні іспити!..

15 травня 2020 року

      Під час карантину, коли звичний для всіх режим дня і графік навчання порушився, у студентів економічного факультету 3 курсу 5 групи (с.т.н.) для «академічної прокрастинації часу не було». Студенти вивчали економічну, проте зовсім нову для них, динамічну, одночасно креативну і аналітичну, сучасну «філософію підприємницької діяльності» – дисципліну «Маркетинг». Для вивчення теорії та виконання практичних завдань використовували навчальну платформу E-learn. Для спілкування, більш кращого розуміння та освоєння навчального матеріалу проводилися он-лайн зустрічі в сервісі Zoom. Для постійного зв’язку «викладач-студент» використовувалися Viber та E-mail.


      Завдання дисципліни «Маркетинг» полягають в отриманні студентами знань в сфері маркетингової діяльності, зокрема: вивчення основних категорій маркетингу; набуття практичних навичок щодо організації маркетингової діяльності на підприємстві; проведення маркетингових досліджень; здійснення планування асортименту продукції та розробки нових товарів; цінові стратегії; формування та управління каналами розподілу; використання маркетингових комунікацій для формування іміджу, інформування цільових сегментів, ефективного продажу товарів/послуг з метою задоволення потреб споживачів.

 

      12 травня 2020 року студенти 5 групи 3 курсу (с.т.н.) економічного факультету закінчили екзаменаційну сесію. Останній екзамен був з дисципліни «Маркетинг» під керівництвом доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Алли Володимирівни Рябчик.

     Екзамен з дисципліни «Маркетинг» розпочався в запланований час та у відповідності із затвердженим розкладом проведення заліково-екзаменаційної сесії на економічному факультеті. Дистанційна форма здачі екзамену відбувалася через навчальний портал НУБіП України на платформі Е-learn.

    Об 11 годині відбулася Zoom-конференція для проведення інструктажу та обговорення організаційних питання. За розкладом третьої пари студенти приступили до виконання екзаменаційних завдань. Іспит складався з 10 тестів, теоретичного питання і практичного завдання (задачі). Після написання іспиту проводилася співбесіда з кожним студентом для захисту екзаменаційних робіт.

 

 

Коментарі студентів про вивчення дисципліни «Маркетинг»:
      Сергій Кудлай: Дисципліна «Маркетинг» стала для мене більше, ніж звичайна пара в аудиторії, де потрібно щось писати або розповідати те, що написали. Мабуть вперше за весь час навчання мені приходилось творчо працювати, придумувати нестандартні вирішення нестандартних ситуацій. Скажу так: «Це дуже круто!» І справді, якщо гарненько подумати, маркетинг потрібен в нашому нелегкому житті. Все одно кожен із нас щось купує в магазинах і на нас впливають ці «закони маркетингу», на кожного із нас… На кожному підприємстві є служба маркетингу, з якою ми зіткнемося в майбутньому, коли будемо працювати за фахом… Люди, які створюють бізнес, в першу чергу повинні думати «де продавати і як продавати». І ось тут стає потрібним маркетинг, з його прийомами, стратегіями, технологіями... На кінець додам, що маркетинг став для мене захопленням і в майбутньому я постараюся підвищувати свої знання з маркетингу на новий рівень...

     Анжеліка Співак: Дисципліна «Маркетинг» є дуже цікавою та повчальною. На жаль, в зв’язку з карантином, нам довелося її вивчати дистанційно, але, я вважаю, що ми впоралися. В ельорні на даному курсі є всі лекції, презентації до лекцій, посилання на Інтернет-ресурси. В нашої групи був спільний чат у Вайбер разом з викладачем, де ми могли задати будь-які питання й Алла Володимирівна нам відповідала на них. Також ми зустрічалися у програмі ZOOM, де викладач з нами ділилась інформацією по дисципліні і пояснювала, як виконувати всі завдання. Дана дисципліна залишила лише найкращі враження та цікаві знання для нас.


     Наталія Борисенко: Дякую, за цікаву дисципліну і цікаве викладання! Дисципліна «Маркетинг», наші відео-уроки, практичні заняття були корисними та пізнавальними для мене. Навчання дистанційно дійсно особливе. Воно спонукає до самоорганізації, самонавчання і значно відрізняється від звичного процесу навчання, адже одночасно ти можеш робити практичні завдання, милуватися квітами, пити філіжанку кави або чаю. В цьому є своя романтика.., та все ж ніщо не замінить живе спілкування та поради викладача… Ще раз дякую за цей незвичний досвід та нові знання!

     Карантин… надовго залишиться в пам’яті як викладачів, так і студентів. Адже і викладачі, і студенти вийшли на новий рівень роботи і навчання: мінус аудиторія, плюс екран комп’ютера і смарфону; інтерактивні інструменти для комунікацій; відчуття режиму праці «24/7». Досвід і безцінний час – для розвитку, самовиховання, самовдосконалення і нових ідей.

 

 

Бажаємо студентам 5 групи 3 курсу (с.т.н.) економічного факультету успішно закінчити навчання, гідно захистити бакалаврські роботи, отримати ОС «Бакалавр»! А також натхнення, подальшого розвитку та досягнення поставлених цілей!

 

Алла Рябчик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook