Тренінги у рамках пілотного проєкту «Пізнаємо менеджмент та маркетинг» тривають
Тренінги у рамках пілотного проєкту «Пізнаємо менеджмент та маркетинг» тривають
5 лютого 2020 року
Продовжуються візити по школах Солом’янського району міста Києва з пілотним проєктом факультету аграрного менеджменту, ініційованого кафедрою виробничого та інвестиційного менеджменту і кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі, щодо проведення тренінгів з проектного менеджменту та основ маркетингу.
Доцент кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту Катерина Алексеєва і заступник декана факультету аграрного менеджменту Лариса Карпенко, в рамках профорієнтаційної роботи, відвідали школу № 166 Солом’янського району міста Києва для проведення тренінгу серед майбутніх випускників (економічні класи).
Варто зазначити, що з учнями цієї школи робота ведеться уже третій рік поспіль, і діти вже мали можливість відвідати НУБіП України, завітавши на Дні відкритих дверей у минулому році. Саме тому, хлопці і дівчата одразу пізнали своїх майбутніх викладачів, наставників та щиро привітали їх у стінах школи.
Гості з НУБіП України одразу розпочали з тренінгу по проєктному менеджменту та запропонували невеличкі кейси щодо бізнес ідей для проєктів. Учні озвучували свої ідеї з ентузіазмом, а серед ідей були навіть відкриття модельного агентства та власного приватного навчального закладу. Цікаво також, що школярі пригадали відомі телевізійні проєкти, наприклад, «Танці з зірками». Аудиторії запропонували навчитися розрізняти типи проєктів та подивитися навчальне відео англійською мовою.
Лариса Карпенко розповіла студентам про сутність маркетингу, маркетинговий комплекс та запропонувала пригадати назви відомих брендів. Виявилося, що сучасні тінейджери поряд з всесвітньо відомими Apple, Adidas, Nike та Amazon знають про українські «Яготинське», «Пирятин», «Рудь», «Андре Тан» та інші.
Для школярів провели невелику вікторину та презентували факультет аграрного менеджменту. Зокрема, акценти робилися на наявності англомовних груп (як на менеджменті, так і на маркетингу), можливостях отримання подвійних дипломів в університетах-партнерах, наявності потужної військової кафедри, перманентної роботи на факультеті з Радою роботодавців та реальними можливостями працевлаштування після завершення навчання. Також, Лариса Карпенко розповіла про цікаві та унікальні магістерські програми на факультеті, в тому числі про «Агрокебети».
Наприкінці стало зрозумілим, що факультет аграрного менеджменту НУБіП України вже став свідомим вибором багатьох випускників, тому що діти проявляли неабияку зацікавленість, задавали питання щодо умов вступу, вартості контрактної форми навчання та прохідного балу. Одинадцятикласники отримали буклети кафедр та факультету аграрного менеджменту, а потім додали контакти гостей з НУБіП України у свої гаджети для зв’язку та необхідного супроводу під час вступної кампанії.
Наразі узгоджується питання з адміністрацією Солом’янського району міста Києва щодо підписання договорів ще з рядом шкіл, ліцеїв та гімназій для співробітництва та продовження роботи над пілотним проєктом «Пізнаємо менеджмент та маркетинг».
Катерина Алексеєва,
доцент кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту