На нараді з працівниками деканатів та дирекцій ННІ обговорили поліпшення організації документообігу

1 березня 2016 року

     1 березня під головуванням проректора з навчальної і виховної роботи Сергія Кваші відбулася нарада диспетчерів, секретарів та методистів деканатів і директоратів. Відкриваючи її, він наголосив на тому, що впродовж останнього часу в університеті обладнано мультимедійним забезпеченням більше 30 лекційних аудиторій, активно проводяться ремонтні роботи в корпусах, на сайтах кафедр розміщено всі робочі програми дисциплін та посилання на електронні версії їх навчально-методичного забезпечення. Проте на порядку денному сьогодні – підвищення якості надання освітніх послуг у контексті «викладач-аудиторія-студент». А це – підвищення кваліфікації викладачів, оновлення навчально-методичного забезпечення дисциплін, в тому числі його електронних версій, оснащення сучасним обладнанням аудиторій та лабораторій. Зважаючи на зазначене, проректор закликав присутніх до тісної співпраці. 

     Начальник навчального відділу Оксана Зазимко закцентувала увагу присутніх на поліпшенні організації документообігу з організації навчального процесу. Вона нагадала перелік основних документів, які готуються працівниками деканатів та дирекцій ННІ стосовно руху контингенту студентів, переведення, поновлення на навчання, надання академічних відпусток та індивідуальних графіків навчання та інше.

     Начальник навчально-методичного відділу Лариса Кліх наголосила на активізації формування навчально-методичного забезпечення навчального процесу, а саме на формуванні навчальних планів спеціальностей, каталогів навчальних робочих програм дисциплін та їх електронних версій. Вона проінформувала присутніх, про те, що університеті розпочато наповнення автоматизованої системи управління університетом АСУ ВНЗ.

     Начальник відділу регіонального розвитку, дистанційної освіти та заочного навчання Олег Єресько зосередив увагу присутніх на питаннях розвитку дистанційної освіти, поліпшенні якості надання послуг з отримання заочної освіти та підвищенні контролю за організацією проведення екзаменаційних сесій у студентів бакалаврату та магістратури заочної форми навчання.

     Відповідальна за нарахування стипендії студентам – бухгалтер Надія Бицька – проінформувала про порядок формування наказів на призначення академічних та соціальних стипендій.

    

    

     Учасники наради відповіли на запитання анкети, спрямованої на вивчення стану організації роботи деканатів та директоратів, а також на визначення актуальних питань для розгляду на наступних нарадах диспетчерів, секретарів та методистів деканатів і директоратів.

Оксана Зазимко,
начальник навчального відділу,
Лариса Кліх,
начальник навчально-методичного відділу

 


Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015