Проєкт Закону України «Про професійну освіту та професійне навчання» у полі зору Ради директорів закладів фахової передвищої освіти Тернопільської області

10 грудня 2021 року

 

139 грудня в Бережанському фаховому коледжі відбулося засідання Ради директорів закладів фахової передвищої освіти Тернопільської області. Очільники 15 коледжів зібралися з приводу розгляду актуальних питань і прийняття важливих рішень щодо місця фахової передвищої освіти в системі освіти України. Відкриваючи засідання, директорка Бережанського фахового коледжу Світлана Пилипишин привітала присутніх від імені ректора НУБіП України Станіслава Ніколаєнка, якого більшість керівників пам'ятають ще з часів його перебування на посаді Міністра освіти і науки України.

1

У вступному слові Володимир Калушка (голова Ради директорів ЗФПО Тернопільської області, директор ВСП «Тернопільський фаховий коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя») привітав й одразу мотивував колег до роботи, яка має спричинити великі зміни: «Ми не можемо бути тими людьми, що допустили злиття професійної технічної та фахової передвищої освіти».

Після активного обговорення та коментування проєкту Закону «Про професійну освіту та професійне навчання» Рада директорів систематизувала доповнення та пропозиції щодо правок законопроєкту у Звернення директорів до Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-Міністра України, Міністра освіти і науки України, голів депутатських фракцій та груп як до суб’єктів законодавчої ініціативи. У напрацьованому Зверненні вимагають при розгляді та прийнятті проєкту Закону «Про професійну освіту та професійне навчання» врахувати їх доповнення та пропозиції.

1820

Світлана Пилипишин (директорка ВСП «Бережанський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України») презентувала у колі колег досвід роботи Бережанського фахового коледжу.

Ще одним результатом засідання стало Звернення до Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета щодо нормативного забезпечення проведення державної підсумкової атестації для осіб, які здобувають освітньо-професійний рівень фахового молодшого бакалавра з одночасним завершенням здобуття повної загальної середньої освіти, яке на даний час відсутнє. «Рада директорів закладів фахової передвищої освіти Тернопільської області звертається з пропозицією внести відповідні зміни до Порядку проведення державної підсумкової атестації», – йдеться у схваленому одноголосно документі.

622

Також не залишила осторонь нікого доповідь Світлани Пилипишин «Про організацію інклюзивного навчання у фаховому коледжі». Адже з проблемами виконання мети і завдань, реалізацією функції інклюзивної освіти в коледжі та проблемами забезпечення найнеобхіднішого для здобувачів освіти з особливими потребами (зокрема в умовах карантину під час дистанційного навчання) зіштовхнувся кожен директор. Тому на закінчення нинішнього засідання Ради директорів закладів фахової передвищої освіти Тернопільської області було прийнято рішення про підготовку тексту звернення з пропозиціями для врегулювання інклюзивної освіти в закладах фахової передвищої освіти на державному законодавчому рівні.

17

1071112382

 

Оксана ЗБОРІВСЬКА,
викладачка циклової комісії гуманітарних дисциплін
Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook