ПІЗНАВАЛЬНА ЕКСКУРСІЯ ХАРЧОВИКІВ З ДЕВІЗОМ – «ПИВО, ЗВАРЕНЕ ДЛЯ КРАЩОГО СЬОГОДНІШНЬОГО І МАЙБУТНЬОГО!»

June 3, 2025
м. Київ, вул. Пирогівський шляхопровід, 123 Київський пивоварний завод групи Carlsberg_Ukraine

     Студенти факультету харчових виробництв та управління якістю продукції АПК разом зі своїми наставниками дуже часто відвідують різноманітні заходи в Києві, але особливою популярністю користуються екскурсії на харчові підприємства, бо саме заради них теперішні здобувачі вищої освіти переймають практичні навики і дуже скоро обійматимуть посади директорів, інженерів, менеджерів підприємств харчової промисловості.
     Запланована екскурсія доцентами кафедри процесів і обладнання переробки продукції АПК Володимиром Василівим та Марією Жеплінською на пивоварний завод групи Carlsberg Ukraine пройшла успішно, бо позаду вже закінчення літньої екзаменаційної сесії і тепер студентам по поличках можна розкласти все, що вивчено теоретично і закріпити отримані в університеті знання на практиці.

     Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. У Carlsberg Group працюють понад 41 000 осіб, а продукція Групи продається на більш ніж 150 ринках світу.
     До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в містах Київ, Львів і Запоріжжя. У компанії працює понад 1500 чоловік.
     «Варимо пиво для кращого сьогоднішнього та майбутнього!» - саме під таким гаслом працюють на даних пивоварнях.
     Перше ознайомлення студентів з підприємством відбулося в конференц-залі, де випускниця 2020 року факультету харчових технологій НУБіП України Анастасія Горбась розповіла про історію підприємства і основні його цілі, серед яких зведення до мінімуму викидів вуглекислого газу в повітря, мінімум втрат води та недопущення зловживання алкоголем.

     Зміна клімату - це серйозна проблема, і тому для підприємства важливо бути частиною її вирішення. Для цього відбувається концентрування уваги на зниженні негативного впливу від діяльності пивоварні - усуненні викидів вуглекислого газу за рахунок використання сприятливих для клімату технологій; залученні виробничо-збутового ланцюжка для зниження вуглецевого сліду при виробництві пива.
     Вода - це ключовий інгредієнт у процесі пивоваріння, адже янтарний напій складається на 90 % саме з неї. Тому вода входить в число головних пріоритетів стратегії відповідального розвитку Carlsberg Ukraine і Carlsberg Group.
     У 2016 році Carlsberg Group, у співпраці з Світовим фондом дикої природи (WWF) провели оцінку водних ризиків на заводах Групи за різними параметрами кількості та якості води. На підставі дослідження в 2017 році зараз перед групою підприємств стоять ще більш амбітні цілі щодо збільшення ефективності використання води, завдяки чому компанія зможе зробити вклад у досягнення глобальної мети ООН в галузі відповідального розвитку: забезпечення наявності і раціонального використання водних ресурсів і санітарії в усьому світі до 2030 року. У числі завдань ООН - скоротити втрати води, яка може бути утилізована і збільшити обсяги переробки і очищення води.
     Зловживання алкоголем — це суспільна проблема із багатоплановими причинами, тож заради її вирішення всім зацікавленим сторонам необхідно об’єднати зусилля. Саме тому співробітники підприємства співпрацюють разом зі своїми партнерами над пошуком спільних рішень.
     Після презентації про історію створення підприємства та групу пивоварень Carlsberg Group всі присутні занурилися в цехи пивоварні. Студенти закріпили свої теоретичні знання з процесів і апаратів харчових виробництв та технології пивоваріння, вивчені в цьому семестрі, і тепер озброєними підійдуть до продовження вивчення теплових і масообмінних процесів у наступному семестрі. На пройдених етапах виробництва пива можна зустріти велику кількість як процесів, так і обладнання – від дробіння солоду в молотковій дробарці до затирання, фільтрування, осадження та охолодження і розливу готового пива.

     Той факт, що з вересня 2019 року один з брендів пива Guinness відмовиться від пластикових ручок та термозсідальної плівки при пакуванні пивних продуктів, де на зміну їм прийде 100 відсотковий біорозкладний картон, говорить про серйозні наміри пивоварень Carlsberg Group не зашкодити навколишньому середовищу і зокрема людям.
     Цікаво проведений час добігав кінця, коли пролунала сирена і на превеликий жаль не вдалося продегустувати квас, що виготовляється на підприємстві. Проте можливість скуштували продукцію мали всі, бо отримали напій з собою.
     За посиланням https://carlsbergukraine.com можна ознайомитися з історією і всіма новинками питної продукції пивзаводу. Тим паче, що підприємство взяло на себе зобов’язання готувати гуманітарну питну воду для постраждалих населених пунктів на півдні України, для фронту. Благе діло завжди буде винагороджене і такі чи подібні вчинки мають робити всі.

     Після проведеної екскурсії, за що висловлюємо велику вдячність піар-менеджеру Анастасії Горбась, ми зрозуміли, що тільки наглядно побачене може довести той факт, що дійсно, цей пивоварний завод на сьогодні є найкращим, а чисельні нагороди і відзнаки пивзаводу номер 1 в Україні є доказом якісної продукції.

Марія Жеплінська
доцент кафедри процесів і обладнання переробки продукції АПК

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook