Успішна атестація лабораторій на гуманітарно-педагогічному факультеті
Навчальна, навчально-наукова, виробнича лабораторія - невідмінна складова будь-якого освітнього процесу, адже саме в ній реалізується поглиблення й закріплення теоретичних знань, формування практичних навичок, вмінь та ключових для даного фаху компетентностей.
8 грудня лабораторії гуманітарно-педагогічного факультету відповідно до наказу ректора НУБіП успішно пройшли атестацію. Першою гостей - атестаційну комісію – прийняла лабораторія соціально-психологічної реабілітації кафедри соціальної роботи та реабілітації.
Тут гості ознайомилися із тим, як студентів навчають створювати сприятливі соціально-психологічні умови для розвитку особистості з урахуванням рівня розвитку здібностей, ступеня підготовленості до різних видів діяльності, інтересів, нахилів, уподобань, сприяти формуванню в особистості, що належить до різних вікових груп, власної життєвої позиції для подальшої самореалізації в мінливих умовах соціального середовища; проводити наукові дослідження з питань соціально-психологічної реабілітації, проведення освітньої, соціально-адаптаційної, психокорекційної,
реабілітаційної діяльності із різними віковими групами.
Кафедра управління та освітніх технологій представила науково-дослідну лабораторію «Інноваційні методики навчання», де саме проходили заняття для майбутніх управлінців. Метою діяльності лабораторії є здійснення прикладних наукових досліджень, спрямованих на розробку, одержання та впровадження нових методик навчання, покращення існуючих та забезпечення науково-методичного супроводу інноваційної діяльності в закладі освіти. Лабораторія обладнана сучасним мультимедійним обладнанням та апаратурою, необхідними для проведення презентацій, актуальною науково-методичною літературою.
Кафедра іноземної філології і перекладу представила Навчально-науковий центр синхронного перекладу, який на сьогодні діє як потужний осередок міжнародних зустрічей, семінарів та виступає у ролі матеріально-технічної бази для навчання студентів та проходження навчальних практик майбутніх фахівців спеціальностей «Філологія», «Міжнародні відносини» та «Журналістика».
Наступною естафету перейняла кафедра культурології. У навчальній лабораторії хореографічної культури студенти під керівництвом доцента кафедри Світлани Макоди готувалися до щорічного традиційного студентського балу, який проводить Київська міська рада.
У навчально-науковій-лабораторії теорії і практики культурологічної діяльності проходив запис матеріалів до циклу зимових свят, у якому члени атестаційної комісії змогли спробувати себе і відразу почути результат своєї творчості:
Для розвитку творчих здібностей студентів, залучення їх до вивчення кращих зразків української і світової культури, формування естетичного смаку, виховання почуття патріотизму створені і навчально-наукова лабораторія української і світової культури, навчальна лабораторія естрадного виконавства, навчальна лабораторія української пісенної культури, навчальна лабораторія театрального мистецтва та культурно-дозвіллєвої діяльності. Тут члени комісії ознайомилися із презентованими їм результатами діяльності творчих колективів, побували на своєрідному майстер-класі від професора кафедри народної артистки України Наталії Шелепницької:
На кафедрі романо-германських мов і перекладу понад 10 років працює навчальна лабораторія перекладу, яка забезпечує проведення лабораторних і практичних занять з фахових дисциплін для студентів галузі знань 035 «Філологія». Методичні напрацювання викладачів кафедри романо-германських мов і перекладу завантажені в комп’ютерну систему лабораторії, а керування з одного робочого комп’ютера уможливлює вести контроль за виконанням завдань студентами і значно активізує їхню роботу протягом заняття.
Підводячи підсумки, члени атестаційної комісії відзначили високий рівень роботи навчальних і наукових лабораторій кафедр гуманітарно-педагогічного факультету, їх забезпечення сучасним мультимедійним обладнанням та апаратурою, необхідними для проведення занять, досліджень, різного роду презентацій, актуальною науково-методичною літературою.
Лабораторії атестовані, адже у них можна достойно організовувати і навчальний процес, і наукове керівництво та консультування дослідно-експериментальною діяльністю, і проводити масові заходи, міжвузівські семінари та наукові конференції, спрямовані на поширення інформації про НУБіП, і впроваджувати у практику роботи нові ідеї з використання сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень та інноваційних технологій.
Заступник начальника навчального відділу
з практичного навчання студентів
Олег Бачинський