Ректорат: вступна кампанія, якість харчування в студентських їдальнях та практичне навчання за кордоном

23 жовтня 2018 року

     23 жовтня 2018 року відбулося чергове розширене засідання ректорату. Відкриваючи його ректор Станіслав Ніколаєнко зазначив, що на цьому тижні нас чекає кілька важливих подій – засідання вченої ради, день відкритих дверей та зустріч зі старостами академічних груп. Всі вони повинні пройти на належному рівні і з максимальною ефективністю. Потому перейшли до розгляду питань порядку денного.

     Особливості Правил прийому на навчання до університетів України та НУБіП України на 2019 рік представив відповідальний секретар приймальної комісії Віктор Шевчук. Відмінністю є кількість заяв, як мають право подавати вступники на базі повної загальної середньої освіти, – вона обмежена сімома, на спеціальності «Право» та «Міжнародні відносини» запроваджений мінімальний конкурсний бал – 130 тощо. Після затвердження документ буде опублікований на офіційному сайті університету.

     Про результати перевірки закладів харчування НУБіП України доповів заступник голови профкому співробітників університету Іван Гаврилюк. Постійнодіюча комісія, до складу якої входять і представники студентського самоврядування, системно слідкує за якістю роботи їдалень та буфетів. Цього разу представники профспілкової організації, студентства ознайомилися з діяльністю їдалень в навчальних корпусах №3, 10 та 11. За результатами перевірки сформовані зауваження та пропозиції з поліпшення обслуговування студентів та співробітників, матеріальної бази, оптимізувати закупівлю продуктів, урізноманітнити меню, більш ретельніше контролювати санітарно-гігієнічний стан в приміщеннях тощо. Проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук представив аналіз економічної діяльності служби. Певним обмеженням є встановлена столичною владою надмала можлива націнка на харчування в їдальнях та буфетах навчальних закладів. Саме через це вони є дотаційними. Сьогодні ректорат рекомендував вченій раді розглянути й прийняти відповідні рішення щодо забезпечення беззбитковості цього підрозділу. Такий крок дозволить закрити недоліки та дасть поштовх розвитку служби. Її директор Богдан Дубас в своєму виступі запевнив, що всі працівники їдалень і буфетів відповідно до законодавства проходять медичні огляди, дотримуються діючих санітарних норм і технологій виробництва. З основних проблем він назвав кадрове забезпечення – ринок праці столиці пропонує набагато більш оплачувану роботу. Також вирішення потребує питання підтримки у робочому стані технологічного, зокрема холодильного обладнання, для чого ввести в штат відповідної кваліфікації майстра. У рішенні ректорату відображена і необхідність більш тісної співпраці з навчально-дослідними господарствами, факультетом харчових технологій.

     Про стан виконання плану надходжень від діяльності госпрозрахункових підрозділів проінформував Вадим Ткачук. Загалом за три квартали маємо 72%, але структури факультетів та ННІ справилися лише на 56%. Відповідно однією з пропозицій стало ліквідувати ті підрозділи, які практично не функціонують. Доручено начальнику планово-фінансового відділу Олегу Броніну, деканам та директорам проаналізувати ситуацію та вжити заходів для 100% виконання плану.

   Проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко доповів про готовність до опалювального сезону. В кампусі вже є гаряча вода, здійснені всі необхідні заходи для включення опалювання: промиті системи, перевірена інфраструктура, проведене доутеплення навчальних корпусів і гуртожитків, замінені аварійні вікна тощо.

     Про роботу консультаційно-підготовчих курсів проінформувала заступник начальника відділу якості освіти, маркетингу та профорієнтаційної роботи Оксана Багацька. З 20 жовтня 75 осіб вже розпочали навчання. Більшість з них обрали 2-3 дисципліни, що свідчить про зацікавленість вступати саме до нашого університету. Керівники підрозділів Володимир Козирський, Петро Лакида, Ярослав Михайлович проінформували про виконання завдання – набору на кожну спеціальність щонайменше по одній групі на підготовчі курси.

     25 жовтня та 1 листопада університет відкриває двері для абітурієнтів. Про організацію та порядок їх проведення розповів директор навчально-наукового центру виховної роботи та соціального розвитку Геннадій Ржевський. Програма заходів опублікована на офіційному сайті університету.

     Програми практичного навчання студентів за кордоном на 2019 рік та відповідне положення представив проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук. Ректорат сформував комісію, яка здійснюватиме відбір претендентів відповідно до критеріїв.

     Про проведення звітів структурних підрозділів та ректорату проінформувала учений секретар Оксана Барановська. 26 грудня відбудеться засідання ректорату, 27 грудня – звіти керівників структурних підрозділів, 28 грудня – конференцію трудового колективу та засідання вченої ради, де заслухати звіт ректора.

     Також ректорат надав дозволи на передачу майна в оренду за пропозицією начальника планово-фінансового відділу Олега Броніна.

     Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.

 

Денис Рудень

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook