Наводимо лад: в гуртожитках запроваджується нова система організації діяльності студентського самоврядування

3 травня 2018 року

     3 травня 2018 року під головуванням ректора Станіслава Ніколаєнка відбулася нарада, присвячена системі організації діяльності студентського самоврядування та підтримки виховного процесу в гуртожитках. Обговорити ці важливі питання зібралися заступників директорів ННІ та деканів факультетів з виховної роботи, коменданти і їхні заступники, вихователі, куратори груп та студентські ради всіх гуртожитків.

 

     Розпочинаючи засідання, очільник університету зазначив, що виховний процес поширюється на всіх, хто працює і навчається в університеті. Тому підтримка порядку, побутового комфорту і естетики як в навчальних корпусах і на території, так і в гуртожитках стосується кожного члена колективу. Певною мірою це залежить від матеріально-технічного забезпечення. Не все вдається зробити одномоментно. Десятки років на ремонти в гуртожитках не зверталася увага і не виділялися кошти, інфраструктура руйнувалася. За останні кілька років вдалося винайти можливість і зробити як капітальні ремонти, так і внутрішньо-оздоблювальні в більшості гуртожитків: перекриті дахі, відремонтовані місця загального користування, замінені електричні і газові плити, оновлюються електричні й водяні мережі тощо. Разом з тим є фактори, які від нас не залежать – часто-густо компанії постачальники тепла, води, електрики без попередження їх відключають.

 

 

     Другий аспект стосується виконання самоврядних функцій колективом, який проживає в кімнаті, на блоці, поверсі, в гуртожитку. Наразі вони здійснюються незадовільно. Відсутній і діалог студентства з керівництвом ННІ, факультетів, студмістечка. Ми повинні почати ефективно господарювати в гуртожитках, навести лад. Саме самоврядування має забезпечити безпечну експлуатацію гуртожитків. Звідси й наше завдання: вибудувати нову систему взаємодії і роботи студентського самоврядування.

     Проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша навів приклади організації побуту окремих кімнат, які є недопустимими. Вражаючі кадри спонукають до перегляду всієї роботи студрад, студентського містечка, дирекцій ННІ та деканатів, самоусвідомлення студентами власної відповідальності за свою долю і перспективи держави. Комісія з поселення відтепер буде більш принциповою і миритися з випадками порушення правил внутрішнього розпорядку, недотримання санітарно-гігієнічних норм, використання побутового устаткування та інвентарю тощо не буде.

 

     Директор ННЦ виховної роботи та соціального розвитку Геннадій Ржевський презентував план виховної роботи на рік, в якому провідна роль відведена гуртожиткам. Зокрема необхідно:

1. Вибудувати чітку управлінську вертикаль: Голова гуртожитку – Рада гуртожитку – старости (заступники) поверхів – старости кімнат. Розробити відповідні положення.
2. Запровадити щомісячне проведення підсумків на кращу кімнату гуртожитків силами студради. Підготувати положення.
     Щотижневі (двічі) перевірки кімнат, виставлення балів за санітарний стан. Проведення позачергових рейдів-перевірок відвідування студентами занять. Оприлюднення результатів.
3. Заснувати інтернет-сторінки гуртожитків, які б висвітлювали студентське життя кожного гуртожитку.
4. Запровадити щотижневі наради, присвячені стану справ в гуртожитку за участю заступника декана, коменданта, студентського самоврядування.
5. Щомісячно підводити підсумки за участі декана факультету, директора ННІ, представників студради, при необхідності кураторів груп, студентського самоврядування, комендантів і т.і.
6. Щомісячно організовувати навчання студентського активу гуртожитків, обмін досвідом, проводити тренінги і т.і. Проводить студрада спільно з ННЦ виховної роботи і соціального розвитку.
7. Організувати стимулювання кращих кімнат гуртожитків з боку профспілкових організацій, проведення спортивних, культмасових заходів.
8. Вести постійну роботу з боку директора студмістечка, студради з поліпшення матеріально-технічного, побутового стану гуртожитків, заміна меблів, санітарно-технічного обладнання. Розглянути перспективи введення диференційованої плати залежно від умов проживання.
9. Розробити дієві механізми поселення-виселення студентів в гуртожитки, закріплення кімнат за студентами на весь термін навчання в НУБіП і т.і.

     Директор студмістечка Сергій Стецюк коротко перелічив об’єкти і роботи, які вже здійснені і планується зробити у поліпшенні матеріально-технічному забезпеченні гуртожитків. Зокрема, у цьому році на 3 мільйони гривень буде закуплено нових меблів.

 

     Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко наголосив: ректорат готовий до ефективної співпраці та діалогу. Спільними зусиллями ми обов’язково наведемо лад в гуртожитках.

Денис Рудень

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook