Активізуємо діяльність органів студентського самоврядування
Відбувся другий тренінг для студентського активу університету «Активізація діяльності органів студентського самоврядування», на якому були присутні представники активу студентських організацій та студентських профбюро факультетів гуманітарно-педагогічного, аграрного менеджменту, захисту рослин, біотехнологій та екології, землевпорядкування, харчових технологій та управління якістю продукції АПК й студентські ради гуртожитків № 2, 3, 4, 8.
Зустріч розпочав начальник планово-фінансового відділу Олег Бронін який обґрунтував підвищення сплати за гуртожиток та відповів на поставлені питання,що виникли у присутніх під час бесіди.
Про основні механізми формування конкурентоспроможного фахівця на ринку праці інформував директор ННЦ виховної роботи і соціального розвитку Віталій Коваленко. Доповідач наголосив на необхідності створення й впровадження нових навчально-виховних технологій в освітньому просторі, які мають сприяти професійному розвитку студента, загальному формуванню його світоглядної культури, індивідуального досвіду та формування кар’єрної самореалізації як забезпечення соціально-економічного благополуччя нашої держави.
Голова Студентської організації університету Катерина Дювенжи ознайомила присутніх із планом роботи студентської організації. Детальніше розглянуто питання проведення й відбору студентів до ректорської школи Лідерства, визначено її основну мету, завдання, складові, умови та форми навчання.
Правові та організаційні аспекти діяльності студентського самоврядування у вищому навчальному закладі висвітлено на лекції голови профспілкової організації студентів та аспірантів Олексія Муравського.
Виступ директора студмістечка Сергія Стецюка стосувався питання оптимізації соціально-побутових умов проживання студентів, заслуховувались пропозиції щодо їх поліпшення.
Академічний процес навчання доповнився формуванням практичних навиків спілкування під час проведення доцентом кафедри соціальної роботи та психології Людмилою Омельченко тренінгу з ораторського мистецтва. Студенти розділилися на міні-групи відповідно до реалізації базових технік, а саме: розвиток досвіду виступу перед аудиторією; методи подолання скутості, невпевненості і хвилювання оратора; зоровий контакт з аудиторіє; вправи на розвиток голосу. Під час виконання вправ студенти-учасники тренінгу не просто здобули знання, а й набули індивідуального досвіду спілкування.
Дякуємо організаторам та учасникам навчання-тренінгу за позитивну атмосферу та набуті цінні знання.
Лариса Афанасенко,
фахівець відділу виховної роботи та студентських справ