Я – бренд або як заробити на власній особистості

3 квітня 2023 року

 

 Тематика заходу«Я – бренд або як заробити на власній особистості»

Дата зустрічі – 11 квітня 2023 року о 1200 (226 ауд. 3 корп.).
Посилання для дистанційної участі:
https://nubip-edu-ua.zoom.us/j/85743429617?pwd=Mit5TWN4eUlhOTRzWFhnM1Y0OUZ6dz09
Meeting ID: 857 4342 9617
Passcode: 402610
 
Запрошена організація: “IP connectingstudents” – серія заходів, організована Департаментом «Академія інтелектуальної власності» структурним підрозділом IP офісудля успішної комунікації зі студентською спільнотою вищих закладів освіти. (ДО “Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій”).
Спікер заходу: Ольга Кулініч – начальниця Департаменту «Академія інтелектуальної власності» УКРНОІВІ, докторка юридичних наук, доцент.
  Слідкуючи за темпами розвитку світу інновацій, технологій та творчості, очевидним є те, що освіта в сфері інтелектуальної власності є надзвичайно важливою та однією із пріоритетних напрямків навчання, адже її опанування зумовлює розуміння всіх основ та правил, які регулюють відносини у сфері творчості, а здобуті знання є інструментом для захисту власних прав як творця, так і розуміння своєї ролі як користувача.
  Метою такого формату заходів є поглиблення знань з інтелектуальної власності та надання відповідей на ті питання, що є актуальними для студентів закладів вищої освіти. В будь-якій сфері людської життєдіяльності є місце для прояву креативності. І саме завдяки силі творчості, наслідкам змін, що вона привносить, кожен з проєктів набуває переваг завдяки нестандартності та відмінності від інших у даній сфері та допоможе впевнено конкурувати і мати перевагу перед іншими кандидатами на посаду.
  Отже, якщо у Вас ще залишилися сумніви – запрошуємо студентську спільноту долучитись до серії заходів “IP connecting students” та поговорити про сучасні тенденції розвитку інтелектуальної власності, можливі прояви креативності та охорону результатів інтелектуальної, творчої діяльності.
 
Про що поговоримо:
  • про нематеріальні блага, з яких складається особистий бренд людини;
  • про креативність в формуванні і просуванні особистого бренду та можливостей представлення себе, як кандидата на посаду;
  • про правові режими охорони складових компонентів особистого бренду людини. 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook