Проблеми формування навчальної діяльност і студентів у сучасних умовах розглянули в Ірпінському фаховому коледжі
14 січня 2021 року у коледжі відбувся педагогічний семінар «Проблеми формування навчальної діяльності студентів у сучасних умовах». Метою семінару було визначення основних технологій роботи викладачів щодо мотивації студентів до навчальної діяльності, обмін досвідом щодо застосування основних технологій роботи в умовах нової реальності, зумовленої пандемією коронавірусу; опрацювання методики організації різних технологій дистанційного навчання та обговорення шляхів реалізації цих методик; стимулювання учасників семінару до пошуку і творчості, професійного зростання і вивчення прогресивного педагогічного досвіду.
Відкрила семінар директорка коледжу Наталія Ільченко, яка привітала колег з новорічними святами, побажала плідної роботи та зазначила, що педагогічні семінари покликані збагачувати професійний і педагогічний досвід викладачів. У семінарі взяв участь кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки НУБіП України Єресько О.В., який виступив з доповіддю «Формування валеологічних цінностей у студентів закладів фахової передвищої освіти». Олег Вікторович у своїй доповіді наголосив на потребі виховання валеологічних цінностей студентів у процесі навчальної і позаурочної діяльності, представив дослідження Національного університету фізичного виховання і спорту України щодо оцінки студентами ефективності заходів, спрямованих на формування здорового способу життя та закликав усіх присутніх до бережливого ставлення до власного здоров’я.
Про мотивацію студентів як один із основних факторів успішної професійної підготовки доповіла Людмила Черненька, викладач циклової комісії фінансово-економічних та облікових дисциплін.
Власним досвідом мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти на заняттях математики поділилася Наталя Даль, викладач циклової комісії фундаментальних дисциплін та комп’ютерних технологій, а психологічні аспекти навчальної мотивації студентів у юнацькому віці охарактеризувала Катерина Речка, кандидат економічних наук, доцент, викладач циклової комісії фінансово-економічних та облікових дисциплін.
Аналіз можливостей застосування сучасних навчально-ігрових платформ для формування мотивації навчальної діяльності студентів під час дистанційного навчання зробила молодий викладач Наталія Шмарко. Про організацію військово-патріотичного виховання у закладі освіти розповів Василь Кудрін.
У ході роботи всі учасники семінару дійшли висновку, що мотивація навчальної діяльності студентів є невід’ємним і обов’язковим елементом будь-якого заняття, тільки взаєморозуміння та тісна співпраця викладача і студента сприятимуть створенню умов для самореалізації, самовизначення особи студента, розкриттю його творчого потенціалу, формуванню ціннісних орієнтацій і етичних якостей з подальшою їх актуалізацією у професійній діяльності.
І на завершення семінару Андрій Сиротенко, заступник директора з виховної роботи провів з викладачами інтерактивну вікторину «Як добре ви розумієте сучасних студентів» на базі онлайн-сервісу Kahoot.
Оксана Погоріла,
методист коледжу