Кафедра глобальної економіки: інформатизація системи освіти в епоху переходу до економіки знань

26 березня 2020 року
НУБіП України

Досвідом та враженнями від дистанційного навчання поділилась в інтерв’ю студентка 1 курсу магістратури економічного факультету.

 - Представтесь, будь ласка. Де Ви знаходитесь на період карантину?
- Привіт. Я, Хринюк Олена, магістр освітньо-професійної програми «Прикладна економіка», спеціальності 051 «Економіка». У ці непрості часи для України я вирішила поїхати додому, до батьків на Вінниччину, де мене завжди чекають, радіють перемогам та допомагають пережити невдачі, там де люблять, підтримують і смачно годують.


- Чи легко ви адаптувались до дистанційного режиму навчання?
Звичайно, у мене проблем з цим не виникає. Робота з платформою Elearn вже гарно нам відома. Ми весь час її використовували, навіть до карантину. Головне правильний настрій, чітке розуміння того, щоб отримати максимум користі для себе під час карантину. Дистанційне навчання, насправді, має переваги. Допомагає творчо розвиватись, дисциплінує. При цьому контроль знань з боку наших викладачів Сокур Лариси Володимирівни, Михальчишиної Лариси Гаврилівни, Кірейцевої Олени Василівни, Наконечної Катерини Віталіївни, Павленко Марини Миколаївни здійснюється систематично. Прийшло розуміння того, що в сучасному світі приділяється увага отриманню освіти незалежно від місця проживання чи стану здоров’я. А в умовах карантину завдяки наставнику Гераймович Віолеті Леонтіївні ми не позбавлені такої можливості.
- Які маєте побажання до викладачів?
- Так вийшло, що коли було перше знайомство з викладачами кафедри ми одразу погодили таку формулу співпраці: «продуктивний тандем викладач – студент». Навіть завідувач кафедри, Наталія Михайлівна Вдовенко ще тоді прокоментувала, що тільки так ми матимемо гарний старт у майбутнє. Студенти нашої групи високо цінують професіоналізм науково-педагогічних працівників кафедри глобальної економіки, їх вміння вивести студентів за межі підручника чи навчального посібника, пробудити інтерес до свого предмета, реагувати на потреби студентів, дослухатися до їх думки, зацікавити реальною справою. У нас завжди є відчуття, що викладачі справді хочуть нас навчити, поділитися досвідом. Ми дуже швидко реагуємо на всі звернення викладачів. У цьому тандемі завжди відчутна повага та співпраця. Ми працюємо спільно, тому і утворюємо нову синергію знань. Тому бажаємо викладачам тільки одного – натхнення!

- Скільки часу в день йде на самостійне навчання, тільки чесно?
- Перебуваючи на карантині, я намагаюсь працювати відповідно до розкладу. Тричі на тиждень, в часи пар. Чітка організація допомагає позбутись хаосу в навчанні.
- Чим вдається під час карантину займатись?
- У перші дні карантину я чітко зрозуміла, що потрібно кожний день щось корисне вивчити. Почитати, послухати курс. Записалась на он-лайн відвідування конгресу «Органічна Україна 2020,» який проходитиме 2–4 квітня 2020, Україна, а ще відвідала Вебінар NGWLU.
Тому можу порекомендувати всім студентам:
Не витрачайте час дарма – не полишайте можливості навчатись дистанційно. Ти не один – університет поруч. Відкрий Elearn і вчись, зайди на сайт університету – дізнайся новини. Карантин закінчиться і ми зустрінемось у рідних стінах.

Віолета Гераймович, доцент кафедри глобальної економіки,
куратор групи магістрів ОПП «Прикладна економіка»
спеціальності 051 «Економіка»
 


 


 

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook