Індивідуальна робота з абітурієнтами, економія енергоносіїв і своєчасні розрахунки – головні теми адміністративної наради
5 липня 2018 року на чолі з ректором Станіславом Ніколаєнком директори ННІ, декани факультетів, коменданти корпусів, завідувачі гуртожитками, керівники служб та студентське самоврядування університету зібралися на нараду, аби обговорити актуальні питання життєдіяльності вишу.
Розпочали з аналітичної доповіді першого проректора Ігоря Ібатулліна про результати реалізації програми енергозбереження в червні 2018 року. Він зазначив, що проведена робота дає свої результати, за всіма показниками вдалося зекономити близько 20%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Проте стрімкий ріст тарифів змушує працювати ще ефективніше – останнє подорожчання холодного водопостачання на 11% лише цьому підтвердження. Торкнувся перший проректор і питання заміни ламп на енергозберігаючі. Цей процес особисто контролює і відповідає начальник господарського відділу Володимир Дудченко, декани і директори. Також під їхнім контролем – вимкнення всіх побутових приладів на час відпусток. Директор ННІ лісового і садово-паркового господарства Петро Лакида звернувся до служб проректора з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерія Іщенка при підготовці до нового опалювального сезону налагодити ефективну роботу теплопунктів у першому навчальному корпусі.
Стан сплати за навчання і проживання представив проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук. Завдяки зусиллям ректорату при особистій підтримці ректора Станіслава Ніколаєнка в червні було виплачено більше 70 мільйонів гривень – це заробітна плата, відпускні і оздоровчі в повному обсязі, чого раніше не вдавалося зробити. Відповідно до графіку всі науково-педагогічні працівники і співробітники мають змогу спокійно відпочивати у відпустках. Проте тривогу викликає наповнення спеціального фонду, джерелами якого, зокрема є плата за навчання і проживання в гуртожитках. Критична ситуація на факультетах механіко-технологічному, інформаційних технологій, захисту рослин, біотехнологій та екології та економічному. В найкоротші терміни рівень сплати повинен бути доведений до 100%, наголосив ректор.
Проміжними висновками за результатами нарад із деканами та директорами, їхніми заступниками, завідуючими, студентським самоврядуванням, які проходять в гуртожитках і присвячені їхній діяльності, поділився проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша. При плануванні практичного навчання слід врахувати постійне перебування частини студентів на території університету – вони залучаються до різноманітних аспектів життєдіяльності і вчаться на нашій базі. До прикладу – ревізія комп’ютерного парку та інформаційних мереж студентами факультету ІТ та ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження чи благоустрій території майбутніми фахівцями з ландшафтного дизайну тощо. Окремий напрямок, який повинен бути в фокусі уваги керівництва факультету та гуртожитку – належний санітарно-епідеміологічний стан, етика та естетика побуту та ремонти, зокрема підготовка кімнат для першокурсників. Має ефективно працювати система здачі кімнат, а відповідальні постійно слідкувати за станом матеріально-технічної бази. Щомісяця з грунтовним аналізом ситуації на кожному поверсі проводить наради декан факультету чи директор ННІ, щотижня такі зібрання – компетенція і обов’язок профільного заступника.
Плани на літній період озвучив директор служби харчування Богдан Дубас: ремонт і сервіс технологічного обладнання, облаштування буфету в навчальному корпусі №15 та кафе на базі центральної їдальні, профілактичні заходи в приміщенні їдальні в корпусі №3.
Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко закцентував на важливих напрямах. Перше – профорієнтація. В умовах шаленої конкуренції з боку вітчизняних і закордонних вишів, демографічної кризи ми маємо індивідуально працювати з кожним вступником. Друге – підготовка до серпневого засідання вченої ради і відзначення Дня знань. Третє – виважено підходити до оптимізації мережі кафедр, ретельно розглядати і приймати рішення. Четверте – залучати роботодавців при підготовці до нового навчального року, осучаснювати навчальні плани і програми, насичувати їх практичною складовою, оновлювати матеріально-технічну базу. П’яте – підтримувати лад на території і в приміщеннях.
Денис Рудень