Ректорат. Енергозбереження, електронний документообіг і посилення міжнародної наукової діяльності

16 червня 2016 року

     16 червня відбулося розширене засідання ректорату. Відкриваючи його ректор університету Станіслав Ніколаєнко нагадав, що завтра відбудеться останнє в цьому навчальному році засідання вченої ради, наступне відбудеться вже 26 серпня, причому за участі всіх завідувачів кафедр.

     Очільник вишу також поінформував про свою участь у зустрічі віце-прем’єр-міністра України В’ячеслава Кириленка і міністра освіти Лілії Гриневич з ректорами університетів, яка відбулася напередодні. На ній підіймалося багато болючих для українських вишів питань. Зокрема, той факт, що механізми роботи, які сьогодні пропонує міністерство, ідуть в розріз з європейськими тенденціями, проблема відтоку студентів на навчання до Польщі. Звичайно, обговорювалися питання, пов’язані із ЗНО, фінансуванням науки і освіти, держзамовленням, платою за навчання. Стосовно останньої уряд, на переконання керівників університетів, повинен встановити індикативні ціни.

     Про болюче питання енергозбереження йшлося у інформації проректора з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку університету Вадима Ткачука. Він представив план заходів щодо запровадження в університеті ефективної системи енергозбереження. Для його реалізації буде створена технічна рада, яку очолить перший проректор Ігор Ібатуллін. Її члени повинні провести аналіз умов діючих договорів на постачання енергоресурсів, систем освітлення в лекційних аудиторіях, розробити журнал обліку енергоносіїв, щотижнево проводити аналіз споживання енергоресурсів, встановити в гуртожитках двозонні лічильники енергії тощо.

     Про роботу Української лабораторії якості і безпеки продукції АПК відзвітував її директор Валерій Ушкалов. Так, здійснено комплекс робіт для розширення сфери акредитації, на державному та міжнародному рівнях проведено підвищення кваліфікації персоналу. Співробітники УЛЯБП АПК взяли участь у 7 міжлабораторних раундах випробувань і провели 18 раундів внутрішньолабораторного контролю, укладено більше 200 договорів. На 1 грн бюджетних коштів надійшло 0,94 грн. Серед недоліків недостатня кількість публікацій фахівців лабораторії у журналах, що входять до міжнародних наукометричних баз, необхідність оновлення парку приладів і розширення сфери акредитації у перспективних напрямах надання аналітичних послуг.

     Щодо питання електронного документообігу в адміністративній діяльності університету співдоповідачі Вадим Ткачук і начальник інформаційно-обчислювального центру Віктор Теплюк зазначили доцільність оптимізації старої системи, з тим, щоб вона повноцінно запрацювала вже до 1 вересня. За цей час потрібно розробити схеми основних процесів документообігу в університеті, порядок супроводження в електронній формі основних розпорядчих та фінансових документів, регламенти наповнення документами адмінпорталу та обміну електронними документами, а також порядок контролю за виконанням наказів, доручень і розпоряджень. Цим опікуватиметься комісія на чолі з проректором з навчальної і виховної роботи Сергієм Квашею.

     Про проведення конкурсу на заміщення посад науково-педагогічних працівників доповіла заступник начальника відділу кадрів Валентина Шаповал. На завтрішньому засіданні вченої ради університету будуть розглянуті кандидатури на посади деканів факультетів інформаційних технологій, юридичного, директорів Боярського коледжу екології та природних ресурсів і Заліщицького аграрного коледжу ім. Є.Храпливого, професорів та завідуючих кафедрами.

     Заслухавши інформацію Вадима Ткачука про необхідність змін у положенні про гуртожитки, члени ректорату погодились з пропозицією оновити ці положення та внести зміни до угод про найм житла з урахуванням заходів енергозбереження. Дирекції студмістечка доручено провести аналіз контингенту проживаючих та внести пропозиції щодо оптимального використання житлового фонду гуртожитків. Також буде створена єдина електронна база розподілу та використання житлових площ кампусу.

     Вадим Ткачук також спинився на питанні додаткової оплати за надання організаційних та консультаційних послуг іноземним студентам, які зараховуються на навчання та навчаються в університеті. Для цього планово-фінансовий відділ повинен розробити відповідний кошторис.

     Відповідальний секретар приймальної комісії Віктор Шевчук коротко поінформував про зміни до правил прийому.

     Керівник групи міжнародних науково-технічних проектів Сергій Бондаренко наголосив на необхідності активізації участі науковців університету у програмі ЄС «Горизонт-2020». В університеті вже створена робоча група і до кінця місяця всі факультети та ННІ повинні надати перелік науковців, які опікуватимуться цією роботою на кафедрах з тим, аби якнайшвидше її розпочати. 

     На ректораті розглядалися й інші питання життєдіяльності університету.

Ірина Білоус

 

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій