ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ОЧИМА СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ТВАРИННИЦТВА ТА ВОДНИХ БІОРЕСУРСІВ

April 23, 2020

    Загальнонаціональний карантин у країні продовжено, тому і дистанційне навчання триває. Ми поспілкувалися зі студентами факультету, які цього року закінчують навчання за ОС “Бакалавр” Вікторією Мазур та Владиславом Солов’яном.

  • Де ви знаходитеся на період карантину?
  • Владислав: На період карантину я знаходжуся вдома, поруч із рідними в мальовничому селі Кип′ячка Київської області.

  • Вікторія: Як і більшість студентів, зараз знаходжуся у рідному місті, разом з батьками.

  • Чи легко ви адаптувалися до дистанційного навчання?
  • Владислав: Чесно кажучи, нелегко. Взагалі, для навчання на відстані потрібно мати сильну мотивацію і вміти самоорганізуватися, оскільки дистанційне навчання – це передусім самоосвіта. Для когось це є перевагою, а для інших, навпаки, – недоліком. Мені було б зручніше спілкуватися з викладачем в аудиторії, оскільки живого спілкування не замінить жодне дистанційне навчання. Дистанційне навчання не дає змоги якісно вивчити матеріал. Теоретичний матеріал можна вивчити самостійно, а от закріпити на практиці пройдений матеріал, як ми це робимо на лабораторних чи практичних заняттях, за дистанційного навчання неможливо.
  • Вікторія: Адаптуватись до дистанційного режиму навчання було досить важко, оскільки він є незвичним для студентів. Проте, на мою думку, це надзвичайно комфортний та легкий спосіб, який дає змогу не виходячи з дому засвоювати навчальний матеріал. Дистанційне навчання вимагає багато часу, але розпланувати свій день стало набагато легше. Щодо мене, то перевагами такого навчання є те, що я можу навчатися вдома у своєму темпі (декілька разів зупиняюсь на нових термінах та вивчаю їх). Така форма навчання дає мені змогу засвоїти максимальний обсяг необхідних знань завдяки вмінню самоорганізуватися. Поряд з цим, я відчуваю відсутність живого спілкування з одногрупниками та викладачами, відсутня можливість виконувати практичні завдання у лабораторіях.

   Найважливішим недоліком дистанційної форми навчання вважаю відсутність практичних навичок. Адже студенту, для того щоб стати професіоналом своєї справи, необхідно постійно практикуватись. Наприклад, щоб осідлати коня недостатньо вивчити лекцію та переглянути відеоматеріали, а потрібно ще працювати з фахівцями та мати контакт з тваринами для закріплення практичних навичок. Дистанційна освіта не підходить для розвитку комунікабельності, вміння працювати у команді. На моє переконання, дистанційне навчання розраховане на сильних та відповідальних студентів.

  • Які маєте побажання для викладача?
  • Владислав: Насамперед, хотілося б побажати міцного здоров′я, оскільки за теперішньої ситуації, яка склалася у нашій країні та й в усьому світі, воно є головною запорукою для життя. Стосовно навчального порталу НУБіП (https://elearn.nubip.edu.ua), то хотілося б побажати, щоб викладачі ставилися з розумінням до того, що деякі роботи студенти здають із запізненням, бо інколи вони просто не мають змоги прослухати онлайн лекцію, адже переважна більшість із них проживають у сільській місцевості, де якість покриття мережею інтернет залишає бажати кращого.
  • Вікторія: На навчальному порталі Національного університету біоресурсів і природокористування України викладачі доступно розмістили курс лекційних та практичних матеріалів, які дають змогу студенту навчатись. Окрім того, створені групи у додатку Viber, спілкуємося за допомогою електронної пошти, телефоном. Для того, щоб студент опрацював матеріал необхідно після кожної лекції зробити тестову перевірку та дати змогу студентам отримати додаткові бали. Для мене перевагою є проходження тренувальних тестів, які допомагають підготуватись до модулів. Я вважаю, що це цікава форма навчання, тому що ми маємо рухатися у ногу з часом. Кожен недолік такого навчання можна перетворити на перевагу.
  • Скільки часу йде на самостійне навчання, тільки чесно?
  • Владислав: Кожного разу по різному - іноді це може бути година, іноді може затягнутися і до 5 годин.
  • Вікторія: Окрім дистанційного навчання, я ще готуюсь до ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності, тому часу на навчання виділяю багато.
  • Чи вдається під час карантину займатися спортом, улюбленими справами?
  • Владислав: Оскільки я проживаю у сільській місцевості, то навесні роботи по господарству досить багато. Так, іноді є трохи вільного часу від дистанційною навчання та господарства, який я використовую для того, щоб почитати цікаву книгу чи подивитися фільм. А ще я, іноді, можу побалувати себе та рідних духм’яною випічкою.
  • Вікторія: У вільний час допомагаю батькам по господарству, читаю художню літературу, слухаю музику. Сподіваюся, що карантин скоро закінчиться і ми зможемо повернутися до звичної форми навчання.

Тетяна Антонюк, Наталія Кос
доценти кафедри технологій виробництва молока та м′яса
 

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook