Другокурсники спеціальності «Туризм» вивчають дистанційно «Туристичне краєзнавство»
Наступний етап дистанційної освіти припадає на середину 80-х років ХХ століття, коли починається активне використання інформаційних і комунікаційних технологій, пропонуючи двосторонній зв’язок у найрізноманітніших формах (текст, графіка, звук, анімація) як в синхронному («в один і той же час» – у вигляді відео або аудіо графічних конференцій), так і в асинхронному режимі («не в один і той же час» – з використанням електронної пошти, Інтернету або телеконференцій).
Проте лише з появою World Wide Web комп’ютерні та телекомунікаційні системи почали відігравати суттєву роль у дистанційній освіті. Після широкого впровадження сервісу WWW у 1993 р., дистанційна освіта, заснована на цій технології, отримала велике розповсюдження.
Веб-технології забезпечують гіпермедійне подання навчальної інформації, послуги швидкого та зручного зв’язку, а також інтерактивну взаємодію між викладачем та студентом.
Сьогодні дистанційна освіта займає свою почесну нішу і в Україні, в Національному університеті біоресурсів та природокористування України, зокрема. Не було б щастя – нещастя допомогло.
Студентам, з якими я працюю, в дистанційному режимі подобається можливість навчатися у зручному для себе темпі і вдома, за екраном власного комп’ютера, дякуючи інтернет-зв’язку, переглядати відео-лекції, спілкуватися з педагогами й однокурсниками та завантажувати навчальні матеріали. Для мене – це можливість приділити більше уваги кожному студенту та встигнути опрацювати з групою більший об’єм матеріалу.
Організацію освітнього процесу зі студентами-другокурсниками ННІ неперервної освіти та туризму спеціальності «Туризм» з дисципліни «Туристичне краєзнавство» здійснюємо:
а) через систему дистанційного навчання elearn:


б) для більшої мобільності-створено групи у Тelegram:


в) користуємось електронною поштою:

г) та просторами інтернету для здійснення віртуальних подорожей з метою вивчення туристичних об’єктів краю:

г) продовжує свою діяльність студентський науковий краєзнавчий гурток «Історія України. Історія рідного краю. Історія родини»: студенти активно готують доповіді та тези на конференцію «Туристичними стежинами рідного краю» (29.04.2020 р.);
д) студентам також запропоновано долучитись до участі у роботі науково-практичних конференцій на базі нашого університету, що готуються кафедрою міжнародних відносин і суспільних наук:
1 - студентська науково-практична інтернет-конференція «Український конституціоналізм: історія та сучасність» ( До 300-річчя укладення «Пактів і Конституції прав і вольностей Війська Запорозького») (16.04.2020р.). Робота відбуватиметься в асинхронному (of-line) режимі у формі електронного листування (e-mail) та шляхом проведення відеоконференції за допомогою платформи Zoom. Посилання на сторінку відеоконференції учасники отримають за день до її проведення;
2 – Міжнародна науково-практична конференція «Україна – Польща: стратегічне партнерство в системі геополітичних координат», проведення якої заплановано 14-15 травня 2020 року. Вже є перші ластівочки, зокрема студентка 2 курсу спеціальності «Туризм» Ірина Дранконадіслала заявку на участь та тези, де розглядаються питання українсько-польської транскордонної співпраці у сфері туризму.
На XXI століття кількість установ дистанційної освіти різних типів і рівнів в світі перевищило 1100 і Національний університет біоресурсів і природокористування серед тих, хто активно впроваджує дистанційну форму навчання в освітній процес. Глобалізація суспільства, стрімкі інформаційні потоки, пандемії актуалізують її сьогодні як ніколи.
Наталія Кравченко,
доцент кафедри міжнародних відносин і суспільних наук