Під час карантину студенти англомовних груп діляться враженнями про дистанційне навчання в університеті

26 березня 2020 року
   Мене звати Єлизавета, я студентка першого курсу спеціальності маркетинг. Підчас карантину я знаходжусь вдома у Київський області.
   Особисто мені було неважко адаптуватись до дистанційного режиму навчання, тому що під час освітнього процесу в університеті студенти звикли до роботи через навчальну систему в Інтернеті.
   На карантині у кожного викладача є особистий підхід щодо проведення пар. Деякі викладачі користуються інтернет ресурсами: голосовими або текстовими чатами, що дуже полегшує сприйняття поданої інформації. Інші викладачі застосовують навчальний портал НУБіП. 
   На дистанційному навчанні я намагаюсь виконувати всі завдання згідно розкладу занять, завдяки цьому можна зекономити багато часу. Тому з урахуванням того, що зараз я вже не витрачаю час на дорогу до ВНЗ, навчання такого формату зберігає особистий час, який можна раціонально використати для власного розвитку.
   Щодо саморозвитку. На мою думку, карантин є гарним поштовхом для того, щоб оновитись розумом та почати зростати у своїх захопленнях або навіть приступити до вивчення чогось нового. Тому зараз часу вистачає як на прочитання нової книги, так і до розвитку у моїх власних хобі. Наприклад, зараз у будь-який час я можу спокійно зайнятися музикою, малюванням, вивченням нової мови або просто прочитати новий художній твір чи поглибити знання у своїй спеціальності завдяки науковій літературі, на яку до цього бракувало часу.
   Особисто для мене дистанційне навчання не викликало ніяких перешкод, а, навпаки, допомогло краще опонувати «самонавчання», яке, я вважаю, найкращою та найефективнішою формою освіти.
   Зараз найголовніше – це самодисципліна й усвідомленість того, що ці знання потрібні самому студенту. Якщо всі (як студенти, так і викладачі) будуть відповідально ставитись до власних обов’язків, ніяких проблем з навчанням у дистанційному режимі не повинно виникати і подалі.
Юрій Власенко,
доцент кафедри економічної теорії 
Єлизавета Лі,
студентка 1 курсу 2 групи факультету аграрного менеджменту
 
 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook