Виробнича практика, як шлях до професійного зростання

June 15, 2023

   Невід’ємною і важливою частиною навчального процесу для здобувачів освіти є проходження виробничої практики на підприємстві. Мета виробничої практики полягає в тому, щоб студенти набуті теоретичні знання могли впровадити в практичній діяльності у відповідній сфері на підприємствах (організаціях, установах) та зібрати практичний матеріал для звіту. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з маркетингу регламентується "Положенням про практичну підготовку студентів НУБіП України" та навчальним планом підготовки фахівців спеціальності 075 «Маркетинг». Зміст виробничої практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти визначений переліком і тематикою навчальних дисциплін, які є обов'язковими для спеціальності, а також тих, котрі вибрані для вивчення практикантом. Відповідно до Положення про практичну підготовку та навчального плану підготовки фахівців спеціальності 075 «Маркетинг» кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі 12 червня 2023 року був проведений інструктаж студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо проходження виробничої практики.

      У даному заході взяли участь студенти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» та обговорювались питання обов’язків керівників практики та студентів. У достатній мірі був висвітлений зміст виробничої практики. Основні завданнями та мету проходження практики окреслила к.е.н., доцент Гераймович Віолета Леонтіївна, зокрема звернуто увагу на основні завдання, які ставляться перед студентами:
  • ознайомитись безпосередньо на підприємстві (в організації, установі) з виробничим процесом і технологічним циклом виробництва (предметом діяльності господарювання);
  • ознайомитись з організацією маркетингу на підприємстві;
  • проаналізувати проведення маркетингових досліджень підприємством;
  • проаналізувати систему маркетингового планування та систему маркетингових стратегій підприємства;
  • ознайомитись з маркетинговою товарною політикою підприємства;
  • проаналізувати маркетингову цінову політику підприємства;
  • ознайомитись з каналами розподілу продукції та системою комунікаційних засобів підприємства;
  • розробити пропозиції щодо удосконалення структури управління маркетингом на підприємстві;
  • розробити стратегію (або систему стратегій) для підприємства із застосуванням інструментів стратегічного маркетингу).
  • зібрати та підготувати матеріали для написання Звіту з проходження виробничої практики.
     Про необхідність набуття передбачених компетентностей розповів к.е.н., професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі – Гарант ОП «Маркетинг» Луцій Олександр Павлович.
     У процесі інструктажу студенти цікавились організаційними моментами і особливостями підготовки та захисту звітів. Вони отримали відповіді на поставлені запитання.
   Бажаємо успіхів у проходженні виробничої практики, креативу та творчого натхнення.
 
Олена Бабічева
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook