Участь студентки спеціальності "Управління туристичним і готельно-ресторанним бізнесом" у конкурсу інноваційних ідей «Старт-ап УжНУ»
12 жовтня 2021 року в Ужгородському національному університеті відбувся ІІ етап п’ятого ювілейного конкурсу інноваційних ідей «Старт-ап УжНУ».
Національний університет біоресурсів та природокористування України представила студентка ННІ неперевної освіти і туризму, студентка 2-го курсу спеціальності «Управління туристичним і готельно-ресторанним бізнесом» Марія Левицька.
Під керівництвом доктора економічних наук, завідувача кафедри готельно-ресторанної справи та туризму Інни Левицької, студенткою було розроблено та представлено Start-up проект «Eco-casual restaurant – за інноваціями майбутнє», що включає в себе концепцію, бренд-бук, прогноз завантаження закладу, дослідження ринку споживачів, конкурентні переваги, бізнес-модель, фінансові показник та етапи реалізації.
Eco-casual ресторан з інноваційим забезпеченням «KOZAK» відноситься до формату Есо-casual ресторану – популярний формат для тих хто любить здорову їжу, але не любить довго чекати. Продукція, яка пропонуються споживачам готується з еко-продуктів від агрегаторів постачальників, а саме «Від фермера - до столу». На тлі таких змін в споживчій поведінці з'являються маркетплейси, що з'єднують фермерів та рестораторів з географічною прив'язкою. Це, наприклад, такі сервіси, як Podfoods, що і буде задіяно в закладі. Створення ексклюзивного ЗРГ з концепцією «Eco-casual» та авторською кухнею, є досить перспективним для ресторанного бізнесу, а те що заклад буде залучати інноваційні ідеї в своїй роботі додасть йому ще більших переваг.
Цьогоріч конкурс старт-апів був поділений на три частини. В рамках першого етапу йшла генерація ідей самими учасниками, які виявили бажання взяти участь. На другому етапі всі зареєстровані учасники презентували свої проєкти перед журі. Загалом було подано 12 проєктів, з них до фіналу дійшло 7, серед яких і проект Марії Левицької.
Висловлюємо щиру вдячність конкурсній комісії за проведений захід на високому професійному рівні та гостинний прийом.