Маркетологи «в полі»! Виїзне практичне заняття з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» в роздрібній мережі «Сільпо»
Маркетологи «в полі»! Виїзне практичне заняття з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» в роздрібній мережі «Сільпо»
22 вересня 2021 року
В останній день очного навчання, а саме 17 вересня, маркетологи-другокурсники відвідали дизайнерський супермаркет «Сільпо» компанії «Фоззі груп», де були проведені практичні заняття з дисципліни "Інфраструктура товарного ринку" під керівництвом доцентів Бабічевої Олени Іванівни та Нагорної Олени Вікторівни. В рамках теми «Роздрібна торгівля» нашим завданням було дослідження маркетингових рішень роздрібної торгівлі. Вибір даної торгової точки був не випадковим, адже це новий дизайнерський супермаркет мережі «Фоззі груп», що знаходиться історичному районі Києва та присвячений йому, створений з урахуванням сучасних маркетингових технологій роздрібної торгівлі.
Нам сподобався цікавий концепт магазину: головні герої фонтану «Самсон, який роздирає пащу леву», що став символом Подолу ще у XVIII столітті, коли прикрасив Контрактову площу, стали друзями і мандрують знаковими місцями київського Подолу. В розписах на стінах супермаркету шанувальники Подолу впізнають Житній ринок, кінотеатр «Жовтень», Києво-Могилянську академію, фунікулер, всюди на полицях розставлені фігурки левів, а гарні розписи на стелях у стилі київського Подолу придали магазину особливої атмосфери та шарму.
Заняття передбачало виконання командою з двох студентів завдання з вивчення асортименту, мерчандайзингу, методів продажу та стимулювання збуту, використання POS-матеріалів, політики щодо продукції «власного імпорту» та власних торгових марок компанії «Фоззі груп». Особисто я з одногрупником Максом Диким досліджували чаї. Старались нічого не пропустити: проаналізувати показники асортименту, цінові сегменти, визначити торгові марки та їх виробників, звернули увагу на кольорову гамму, музику, яка грала в торговому залі та розміщення різних цінових категорій чаїв на полицях, концепт дизайну відділів, адже результати нашого дослідження мають бути представлені в презентації.
По закінченню «польового дослідження» маркетингових рішень супермаркету «Сільпо» продовжили заняття короткою екскурсією по Подолу: завітали до головного офісу агрохолдингу «Аstarta», побачили старовинний фонтан «Самсон і лев» та послухали цікаві історії про нього, адже основою концепту супермаркету «Сільпо» є дана історична споруда. Проникнувшись атмосферою та історією Подолу, стомлені, але задоволені, ми завершили екскурсію дослідженням мерчандайзингу мережі «Пузата хата».
Такі заняття переконують, що маркетинг супер цікава спеціальність, яка може поєднати такі різні речі: креатив, продажі, інновації, історію, дизайн та любов до рідного міста, зробити буденне життя яскравішим.
Софія Новікова
студентка 2 курсу 3 групи спеціальності «Маркетинг»