Викладачі кафедри обліку і оподаткування долучились до дискусії в рамках науково-методичного семінару «Школа педагогічної майстерності»

13 вересня 2021 року

 

Викладачі кафедри обліку і оподаткування (д.е.н., професор  завідувач кафедри обліку та оподаткування Гуцаленко Л.В., к.е.н., доценти кафедри обліку та оподаткування Ганяйло О.М., Гуренко Т.О., Дерев’янко С.І., Данілочкіна О.В., Кузик Н.П., Мельянкова Л.В., Миськів Л.П., Литвиненко В.С., Олійник С.О., Слєсар Т.М.,  Шевчук К.В., ін.) підвищили свою педагогічну майстерність на науково-методичному семінарі «Школа педагогічної майстерності», що відбувся 7.09.2021р.  для науково-педагогічних працівників ННІ/факультетів та регіональних навчальних закладів університету.

Семінар, започаткований за ініціативи ректора університету, академіка НАПН України, доктора педагогічних наук, професора кафедри педагогіки Станіслава Ніколаєнка, вже вкотре зібрав когорту небайдужих, відкритих до змін педагогів  - як молодих,  так і тих, досвід роботи в освіті яких викликає повагу.

Мета семінару - підвищення якості освітньо-виховного процесу,  посилення теоретичної і практичної підготовки викладачів, зростання рівня психолого-педагогічної майстерності науково-педагогічних працівників, ознайомлення з передовим педагогічним досвідом – була реалізована у процесі плідної співпраці та конструктивного діалогу усіх учасників зібрання.

 

На сучасному етапі визначальним є самовдосконалення, як процес швидкого реагування на освітні зміни.

 

 Наукове зібрання зацікавлених у  розвитку та зростанні педагогів відкрив проректор з науково-педагогічної роботи університету, доктор філологічних наук, професор Василь Шинкарук, який згадав слова видатного педагога Василя Сухомлинського: «Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання».

 

Василь Дмитрович спонукав присутніх вчитися, вдосконалюватися, пізнавати нове, не боятися змін, приймати виклики. Участь у наукових зібраннях, семінарах, конференціях, обмін досвідом, обговорення нагальних проблем та пошук шляхів їх вирішення – достойне тому рішення.

 

 Нині в педагогічній науці компетентнісний підхід розглядається як важлива методологія модернізації підготовки фахівців нової генерації, зокрема й педагогічних працівників. 

 

Багато питань виникає щодо організації дистанційного навчання у вишах.

У зв’язку з цим виникає необхідність удосконалення професійної підготовки педагогів. Для успішного розв'язання цих завдань  від педагога вимагається вибір стратегії неперервної освіти впродовж життя для вдосконалення власних теоретичних, прикладних аспектів професійної діяльності.

 Мельянкова Л.В., Дерев’янко С.І.,

доценти кафедри обліку та оподаткування

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook