«#М:МАТЕМАТИКА. МИСЛЕННЯ. МАЙБУТНЄ.» «Маркетингові дослідження, прогнозування та моделювання попиту на ринку гарбузового насіння»
«#М:МАТЕМАТИКА. МИСЛЕННЯ. МАЙБУТНЄ.» «Маркетингові дослідження, прогнозування та моделювання попиту на ринку гарбузового насіння»
12 квітня 2021 року
12 квітня 2021 року, продовжуючи навчання для юних дослідників у спільному проєкті з науковим відділенням математики Київського обласного територіального відділення МАН України відбувся вебінар на тему: «Маркетингові дослідження, прогнозування та моделювання попиту (на прикладі ринку гарбузового насіння)».
Спікером вебінару була Лариса Карпенко, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі факультету аграрного менеджменту, яка поділилась з учасниками заходу процесами прогнозування попиту на ринку, розповіла про місткість ринку та окреслила головні маркетингові інструменти. Адже за допомогою маркетингу встановлюється і підтримується комунікація із зовнішнім оточенням, виявляється вплив на нього. При цьому, необхідною умовою є визначення ринку та поділ його на сегменти. Важливо оцінити потреби і запити, переваги споживачів у рамках цільового ринку, продемонструвати як згрупувати і випробувати товар з потрібними для ринку споживчими властивостями, як за допомогою ціни донести до споживачів ідею цінності товару.
Специфіка і родзинка онлайн-заходів циклу віртуальної математичної академії в їх інтегрованості: учні відкривають для себе значний потенціал математики через застосування її інструментів у галузі економіки. Так, учасники останньої зустрічі дізналися, як за допомогою математичних моделей прогнозується попит на ринку та, ознайомилися з маркетинговими інструментами підвищення конкурентоспроможності. Застосування сучасних моделей маркетингу – це можливості, які сприяють вирішенню комплексу маркетингових рішень.
Спікер вебінару надала відповіді на питання: «Чи вигідно займатися «гарбузовим» бізнесом в Україні? Яка перспектива розвитку цього ринку? Чи є конкуренція в цьому сегменті?».
Отож, шанувальники математики і ті, хто недооцінює значення «цариці наук» у сучасному світі, вкотре переконалися в універсальності математичних інструментів та її визначній ролі для розвитку Української економіки.
Людмила Гречанюк,
заступник декана факультету аграрного менеджменту