Звітує навчально-науковий інститут післядипломної освіти
27 грудня відбулися збори трудового колективу ННІ післядипломної освіти. Підбиваючи підсумки зробленого у 2018 році, директор Марія Кулаєць відзначила, що в унісон із позитивними справами університету в цілому, колектив інституту вніс посильний вклад у їх звершення.
А саме:
- на всі спеціальності освітніх ступенів «Бакалавр», «Магістр» до університету вступило 311 студентів, з них 299 – за кошти фізичних і юридичних осіб;
- 3284 слухачі пройшли підвищення кваліфікації і стажування, 484 – на комерційній основі;
- до спецфонду університету залучено 8,3 млн.грн., що складає 1,22 грн на кожну бюджетну;
- на зміцнення матеріально-технічної бази загально-університетських об'єктів (ремонт трьох поверхів у десятому навчальному корпусі, придбання 15 комп'ютерів, оснащення лабораторії на ветеринарному факультеті тощо) витрачено 2,2 млн. гривень із інститутського спецфонду;
- проліцензовано нову спеціальність «Готельно-ресторанна справа» із річним обсягом набору 90 студентів;
- збільшено ліцензійні обсяги набору на спеціальність «Публічне управління та адміністрування» і «Туризм»;
- проакредитовано навчально-освітню програму «Управління інноваційною діяльністю» зі спеціальності «Менеджмент»;
- введено в дію компютеризовану лабораторію, оснащену інтерактивною дошкою, для навчання студентів з публічного управління та адміністрування;
- розпочато ремонт кімнат для проживання студентів –першокурсників набору 2019 року, місць загального користування, у гуртожитку № 9 за рахунок благодійних коштів. До 1.06.2019 року буде проведено ремонт у восьми кімнатах, в яких проживатимуть 30 студентів. Заплановано виготовлення нових меблів, встановлення душових кабін у місцях загального користування тощо.
Разом з тим ще більше необхідно зробити колективу інституту у 2019 році. Вимагає негайного вирішення питання створення і придбання обладнання для навчальної лабораторії «Технологія та організація ресторанного обслуговування». Зміцнення кадрового потенціалу НПП у звязку з ліцензуванням нових спеціальностей – завдання номер один для дирекції інституту. Необхідно розширити провадження підвищення кваліфікації за кошти фізичних і юридичних осіб, за рахунок розширення співпраці з громадськими організаціями та комерційними структурами аграрного напрямку. Пожвавлення наукової роботи, прублікації у науковометричних базах, участь у всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт – повинно бути наріжним каменем у практичній діяльності членів трудового колективу.
Багато уваги у звіті директора та у виступах по його обговоренню приділялось раціоналізації профорієнтаційної роботи. У 2019 році необхідно набрати не менше 320 студентів. Запропоновано крім бакалаврату здійснювати набір на другу вищу освіту за спеціальністю «Агрономія».
При умові акредитації навчально-освітніх програм «Бджільництво» та «Птахівництво» факультету тваринництва та водних біоресурсів можна було б розпочати навчання за цими освітніми програмами на другій вищій освіті.
У обговоренні звіту взяли участь заступник директора з навчально-виховної роботи Тереза Микицей, т.в.о. завідувача кафедри аграрного консалтингу і туризму Ірина Кудінова, доцент кафедри публічного управління та менеджменту інноваційної діяльності Ірина Грищенко, професор кафедри аграрного консалтингу і туризму, відповідальна за міжнародну діяльність Тетяна Кальна-Дубінюк.
Усі виступаючі запропонували нові цікаві напрямки діяльності інституту. За ці пропозиції проголосували всі члени трудового колективу.
Звіт за підсумками діяльності інституту у 2018 році затверджено одноголосно.
Ірина Кудінова,
доцент кафедри аграрного консалтингу і туризму
- Презентація_звіт за 2018 рік.pptx (pptx, 1.97 MБ)
- Звіт за 2018 рік.doc (doc, 8.71 MБ)