Слухачі Малої академії наук - майбутні студенти ННІ лісового та садово-паркового господарства
Цього тижня у відділенні екології та аграрних наук Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України відбувся третій етап Всеукраїнського конкурсу захисту власних науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.
Головою журі секції «Лісознавство» призначено кандидата сільськогосподарських наук, доцента кафедри відтворення лісів та лісових меліорацій НУБіП України Ігоря Іванюка, а до складу журі конкурсу було запрошено завідувача кафедри біології лісу та мисливствознавства НУБіП України, доцента Наталію Пузріну.
Серед учасників конкурсу були учні 9-11 класів, що представляли школи та ліцеї областей України, а саме Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Львівської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Харківської, Херсонської, Черкаської, Чернігівської, Київської та м. Києва.
Ігор Іванюк детально розповів слухачам Малої академії наук про НУБіП, представивши презентацію про університет та фільм. Учнів було проінформовано про умови вступу, особливості навчально-виховного процесу, можливості навчання та практичного стажування за кордоном, бази практик, проживання в гуртожитках, різноманітні гуртки та секції, які сприяють розвитку та креативності молоді університету.
Велику зацікавленість серед учнів викликало запрошення до відвідування Музею лісових звірів і птахів ім. професора Салганського О.О. та Ботанічного саду НУБіП про які розповіла Наталія Пузріна. Також учнів було проінформовано про День університету.
Такі заходи дають змогу залучення інтелектуально та творчо обдарованих учнів до науково-дослідницької, експериментальної, пошукової та винахідницької діяльності у різних галузях екології, задоволення потреб старшокласників у професійному самовизначенні і творчій самореалізації відповідно до їхніх інтересів та здібностей, формування, поглиблення, систематизація знань, вмінь, навичок науково-дослідницької роботи школярів у різних галузях екології, ознайомлення учнів з майбутньою пізнавальною діяльністю, побудова схеми та ходу проведення дослідження, виконання науково-дослідницької роботи, аналіз одержаних результатів;формування та підтримка інтелектуального потенціалу у юних дослідників.
Надія Рибальченко