Очне навчання - запорука забезпечення практичної складової у підготовці лікаря ветеринарної медицини

5 серпня 2022 року
ФВМ НУБіП України

   Загальновизнаним є те, що спеціальності, які забезпечують здоров’я людини і тварин, неможливі без опанування практичних навиків. А це можливо лише за умови безпосередньої підготовки здобувачів в авдиторіях університетів. І чим більше клінічного матеріалу опрацьовує майбутній лікар, тим більше системним є його пізнання медицини і уміння застосувати набуті навики на практиці. Цього неможливо досягти без безпосереднього контакту з живою твариною, клінічним та патологічним матеріалом, без особистого проведення лабораторних досліджень, отримання відповідних даних та їх обробки, аналізу і формування відповідних висновків, аж до установлення того, чи іншого, діагнозу захворювання. В цьому контексті альтернативи очному навчанню в медицині немає і не може бути.

   Своїми думками щодо організації освітнього процесу з нами поділилися здобувачі вищої освіти факультету ветеринарної медицини.

   Анастасія Лобас, 2 курс. Можна дуже довго дискутувати про переваги очного чи дистанційного навчання. Однак, дистанційна освіта ніколи не замінить навчання в лабораторії, де здобувач повністю занурюються в навчальний процес. На мою думку, очне навчання дозволяє самостійно отримати ті, чи інші, результати досліджень, здійснити їх аналіз та представити отримані дані на конференціях.

   Іван Терещенко, 2 курс. Неоціненою перевагою очного навчання є безпосередня щоденна комунікація здобувачів вищої освіти і це відбувається як у навчальних корпусах, так і в гуртожитках і за їх межами. Спілкування «вживу» з викладачами і здобувачами неможливо замінити через екран комп’ютера. І це дає можливість краще засвоїти теоретичний матеріал та відпрацювати відповідні практичні навики на живому об’єкті. Без відпрацювання тих, чи інших методичних прийомів практично неможливо отримати фах лікаря ветеринарної медицини. Тому очне навчання передусім потрібно тим, хто справді планує отримати фах лікаря, а не просто документ про освіту.

   Володимир Шерстобітов, 3 курс. Теоретичний матеріал дійсно можна досить легко засвоїти дистанційно. Однак практичні навики так здобути неможливо, оскільки це потребує роботи безпосередньо в лабораторії під керівництвом викладача. Саме так здобувач отримує можливість самостійно виконати лабораторну роботу, а не просто переглянути відео чи прочитати матеріал у підручнику. Не дарма кажуть, що краще один раз зробити операцію своїми руками, ніж 100 разів побачити, як це роблять інші. А це не так просто, бо потребує відповідних навиків. Адже ніхто інший, як лікар не несе таку велику відповідальність за життя живої істоти.

   Владислава Кащенко, 4 курс. Вважаю, що навчання безпосередньо в лабораторії під керівництвом досвідченого викладача дає можливість краще розвиватися не тільки як фахівець, а й як дослідник. Таке навчання дає можливість набути справжніх умінь, навиків і професійних компетентностей для здобуття омріяного фаху лікаря ветеринарної медицини. Адже сучасний ринок праці, який постійно змінюється і удосконалюється, потребує саме таких фахівців.

   Ми віримо в якнайшвидшу перемогу нашої країни та повернення до безпечного очного навчання.

Усім міцного здоров’я і мирного неба над головою.
Ми переможемо!
Слава Україні!

Деканат факультету ветеринарної медицини

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook