- Головна
- Історія кафедри
- Організація навчання студентів. Навчально-методична робота.
- Підручники та навчальні посібники. Методичні розробки
- Програми навчальних практик.
- Силлабуси і робочі програми навчальних дисциплін
- Дистанційне навчання. Електронні навчальні курси E-learn.
- Навчальні і навчально-наукові лабораторії
- Наука та наукові школи
- Наукова школа полярографічного аналізу біогеохімічних об'єктів
- Наукова школа електрохімії неводних розчинів
- Наукова школа хімії фосфатів
- Наукова і науково-методична робота
- Докторантура і Аспірантура. Організація навчання.
- Гарант програми PhD
- Керівники підготовки PhD
- Навчально-дослідницька і наукова робота студентів
- Студентський науковий гурток "Хімічна олімпіада"
- Студентський науковий гурток "Аналіз питної води"
- Студентський науковий гурток "Харчові добавки: за і проти"
- Співпраця
- Вимірювальна лабораторія якості води
- ВИХОВАННЯ НАСТАВНИЦТВО ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Дистанційне навчання. Електронні навчальні курси E-learn.
Електронні навчальні курси дисциплін, якими кафедра активно займалася з 2016 року, розглядалися спочатку як допоміжний методичний підхід до забезпечення навчання студентів з хімічних дисциплін інформаційними матеріалами – робочими програмами, електронними лекціями, прописами лабораторних робіт тощо. В останні 2 роки кафедра прийшла до висновку, що організувати і дисциплінувати виконання навчальної роботи студентами більш ефективно можна також через форум Elearn. Однак при цьому недоліки роботи виявляються для тих студентів, які недостатньо володіють електронними технологіями на фоні низького рівня шкільної хімічної підготовки. Таких студентів на 1-2 курсах навчання значна кількість і для них обов’язковим є поєднання лабораторних занять під керівництвом викладачів з використанням підручників, посібників, лабораторних практикумів, методичних вказівок із самостійною підготовкою і звітуванням через Elearn дисципліни, що вивчається. Особливо гостро це виявилось у березні-червні 2020 року під час карантину з вимушеним дистанційним навчанням.
Судіть самі в даному випадку за кращим прикладом навчання студентів-біотехнологів 1 курсу з загальної та неорганічної хімії, які у лютому-березні місяці встигли виконати 35-40% програми дисципліни лабораторно і освоїти методику навчання на платформі Elearn НУБіП, а пізніше у квітні-травні місяцях довершити вивчення дисципліни дистанційно. Як позитивний результат такого змішаного навчання - майже 90% успішної здачі іспиту за першим разом. Менш успішний результат дистанційного навчання студентів-екологів 2 курсу з аналітичної хімії, де біля 60% навчального рейтингу складає якість виконання експериментальних лабораторних робіт. Теоретично можна почитати у друкованих посібниках і на Elearn як виконувати експерименти, робити розрахунки та навіть розглянути це на ілюстраціях. Однак виявилось, що на знання, навички і уміння більший вплив має практика, а не теорія. Як результат такого навчання - блицько 40% не допущених до здачі екзамену.
Далі фрагменти думок студентів і викладачів про дистанційне навчання: sites/default/files/u342/studenti_pro_distanciyne_vivchennya_himichnih_disciplin_na_kafedri_analitichnoyi_i_bioneorganichnoyi_himiyi_ta_yakosti_vodi_1.pdf