- Головна
- Історія кафедри
- Організація навчання студентів. Навчально-методична робота.
- Підручники та навчальні посібники. Методичні розробки
- Програми навчальних практик.
- Силлабуси і робочі програми навчальних дисциплін
- Дистанційне навчання. Електронні навчальні курси E-learn.
- Навчальні і навчально-наукові лабораторії
- Наука та наукові школи
- Наукова школа полярографічного аналізу біогеохімічних об'єктів
- Наукова школа електрохімії неводних розчинів
- Наукова школа хімії фосфатів
- Наукова і науково-методична робота
- Докторантура і Аспірантура. Організація навчання.
- Гарант програми PhD
- Керівники підготовки PhD
- Навчально-дослідницька і наукова робота студентів
- Студентський науковий гурток "Хімічна олімпіада"
- Студентський науковий гурток "Аналіз питної води"
- Студентський науковий гурток "Харчові добавки: за і проти"
- Співпраця
- Вимірювальна лабораторія якості води
- ВИХОВАННЯ НАСТАВНИЦТВО ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Навчальні і навчально-наукові лабораторії
Навчально-лабораторна база кафедри представлена трьома спеціалізованими навчальними лабораторіями. Лабораторія "Неорганічної та біонеорганічної хімії", "Аналітичної хімії та хімії навколишнього середовища", "Лабораторія якості та хімічної екології водних ресурсів". Лабораторії паспортизовані, оснащені стандартним хімічним обладнанням на достатньому рівні для проведення лабораторних занять. В навчальних лабораторіях є необхідні нагрівальні прилади (сушильні шафи, муфельні печі), центрифуги, терези, апарати для дистиляції води, вимірювальні прилади та обладнання, необхідні хімічні реактиви та пристосування для виконання хімічних експериментів. На кафедрі обладнано 6 автоматизованих робочих місць для визначення концентрації важких металів в об’єктах навколишнього середовища. Для підготовки магістрів і аспірантів діє вимірювальна лабораторія якості води питної, природної, стічної, яка має державну атестацію. Лекційні курси читають в аудиторії 15, що закріплена за кафедрою.
Пріоритетними видами лабораторних робіт для студентів є виконання їх за рівнем навчально-дослідницької роботи, коли результат виконаних експериментів може бути якісно і кількісно оцінений викладачем. При цьому студенти виявляють зацікавленість у виконанні таких робіт – з одного боку із-за чітко регламентованої оцінки виконання і з іншого боку із-за можливості одержати навики практичної роботи в лабораторії.
Далі словами і баченням студентів: sites/default/files/u342/fotozvit_vimiryuvannya_metodami_titrimetriyi.pdf
sites/default/files/u342/fotozvit_pro_vikonnya_metodu_gravimetriyi.pdf
А тут враження студентів, які встигли повчитися 1 семестр за кордоном: sites/default/files/u342/himiya_na_praktici.pptx