ОПП Кінологія ОС Магістр
![]() |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БІОРЕСУРСІВ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол № _____
від «_____» __________2025 р.
засідання вченої ради НУБіП України
Ректор _____________ Вадим ТКАЧУК
Освітньо-професійна програма
вводиться в дію з ________2026 р.
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
«КІНОЛОГІЯ»
підготовки здобувачів
другого (магістерського) рівня вищої освіти
за спеціальністю Н2 «Тваринництво»
галузі знань Н «Сільське, лісове, рибне господарство та ветеринарна медицина»
Кваліфікація: Магістр із тваринництва за ОП «Кінологія»
Стандарт вищої освіти затверджено
наказом МОН України від «26» 03.2021 р. № 389
Київ ‒ 2025
ЛИСТ ПОГОДЖЕННЯ
освітньо-професійної програми
«Кінологія»
Проректор з науково-педагогічної
роботи та цифрової трансформації _________ Олена ГЛАЗУНОВА
Керівник центру
забезпечення якості освіти __________ Ярослав РУДИК
Начальник навчального відділу __________ Оксана ЗАЗИМКО
Декан факультету тваринництва
та водних біоресурсів __________ Руслан КОНОНЕНКО
Гарант програми __________ Микола СЕБА
ПЕРЕДМОВА
Освітньо-професійна програма підготовки фахівців з кінології другого (магістерського) рівня освіти, ступеня вищої освіти, галузі знань Н «Сільське, лісове, рибне господарство та ветеринарна медицина», спеціальності Н2 «Тваринництво» містить обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття відповідного ступеня вищої освіти; перелік компетентностей випускника; нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання; форми атестації здобувачів вищої освіти; вимоги до наявності системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти.
Розроблено проєктною групою у складі:
Себа Микола Васильович, кандидат сільськогосподарських наук, доцент, доцент кафедри прикладної біології, розведення та генетики тварин;
Бочков Василь Миколайович, кандидат сільськогосподарських наук, доцент, доцент кафедри прикладної біології, розведення та генетики тварин;
Лихач Анна Василівна, доктор сільськогосподарських наук, професор, доцент кафедри прикладної біології, розведення та генетики тварин;
Свириденко Наталія Петрівна, кандидат сільськогосподарських наук, доцент, доцент кафедри прикладної біології, розведення та генетики тварин;
Хоменко Марина Олександрівна, кандидат сільськогосподарських наук, доцент, старший викладач кафедри прикладної біології, розведення та генетики тварин;
Войналович Микола Володимирович, кандидат сільськогосподарських наук, доцент, доцент кафедри бджільництва;
Войнич Василь Васильович – інструктор КСУ по прикладних видах дресирування, лейтенант міжнародної поліцейської корпорації громадської безпеки, ФОП ІІ група «Кінологічні послуги»;
Вернидуб Софія Дмитрівна, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Рецензії-відгуки зовнішніх стейкхолдерів:
-
Ткаченко Олена Вадимівна – керівник кінологічної служби АП Укртранс;
1. Профіль освітньо-професійної програми «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» зі спеціальності Н5 «Тваринництво»
|
1 – Загальна інформація |
|
| Повна назва закладу вищої освіти та структурного підрозділу |
Національний університет біоресурсів і природокористування України Факультет тваринництва та водних біоресурсів |
| Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналу |
Магістр із спеціальності “Тваринництво” |
| Офіційна назва освітньої програми |
Освітньо-професійна програма підготовки фахівців «Кінологія» |
| Тип диплому та обсяг освітньої програми |
Одиничний диплом магістра. Обсяг програми: 1 рік і 4 місяці навчання становить 90 кредитів ЄКТС |
| Наявність акредитації |
Акредитація галузі знань Н «Сільське, лісове, рибне господарство та ветеринарна медицина» спеціальності Н2 «Тваринництво» освітнього ступеня «Магістр». Сертифікат про акредитацію № 9865. Термін дії сертифіката до 1 липня 2030 року. |
| Цикл/рівень |
НРК України – 7 рівень, FQ -ЕНЕА ‒ другий цикл, ЕQF-LLL – 7 рівень |
| Передумови |
Наявність ступеня бакалавра Умови вступу визначаються «Правилами прийому на навчання до Національного університету біоресурсів і природокористування України» |
| Мова викладання |
Українська |
| Термін дії освітньої програми |
1 рік 4 місяці |
| Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньої програми |
|
|
2 – Мета освітньої програми |
|
|
Підготовка висококваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців, здатних здійснювати науково-дослідний та професійний підхід до поліпшення виробничих питань рентабельного і екологічно-безпечного виробництва і переробки продукції тваринництва та кінології. |
|
|
3 – Характеристика освітньої програми |
|
|
Предметна область (галузь знань, спеціальність, спеціалізація (за наявності) |
Н «Сільське, лісове, рибне господарство та ветеринарна медицина» Н2 «Тваринництво»
|
| Орієнтація освітньої програми | Освітньо-професійна |
| Основний фокус освітньої програми та спеціалізації |
Підготовка висококваліфікованих кадрів з технології виробництва та переробки продукції тваринництва та кінології |
| Особливості освітньо-професійної програми |
Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня вищої освіти – магістр: - на базі першого (бакалаврського) рівня обсяг освітньо-професійної програми становить 90 кредитів ЄКТС, Освітньо-професійна програма включає навчальну та практичну підготовку, які поглиблюють професійні навички, компетентності та знання спеціальних розділів фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін і тим самим забезпечують можливість засвоєння складніших професійних програм для дослідників. |
|
4 – Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання |
|
| Придатність до працевлаштування |
Фахівець здатний виконувати зазначену професійну роботу відповідно до національного класифікатора професій ДК 003:2010 та/або International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08). 1237.1 Головний зоотехнік 2213.2 Зоотехнік 2213.2 Зоотехнік з контролю якості продукції 2213.2 Зоотехнік з племінної справ 2213.2 Технолог-дослідник з виробництва та переробки продукції тваринництва 2213.2 Інженер-технолог з виробництва та переробки продукції тваринництва 2213 Молодший науковий співробітник (зоотехнія); - Науковий співробітник (зоотехнія) - Науковий співробітник-консультант (зоотехнія) 2320 Викладач професійно-технічного навчального закладу 2211.2 Експерт-кінолог 3231 Інструктор службового собаківництва 3449 Інспектор прикордонної служби 3451 Інспектор органів внутрішніх справ 3213 Технік з племінної справи 3340 Інструктор виробничого навчання 3213 Інструктор службового собаківництва 3330 Асистент вчителя-реабілітолога |
| Подальше навчання |
Продовження навчання для здобуття третього (освітньо-наукового) рівня |
|
5 – Викладання та оцінювання |
|
| Викладання та навчання |
Проблемно-орієнтоване навчання з набуттям загальних і професійних компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем за різних технологій виробництва і переробки продукції тваринництва. Оволодіння методологією наукової роботи, навичками презентації її результатів рідною та іноземною мовами. Отримання навичок науково-педагогічної роботи у вищій школі. Проведення самостійного наукового дослідження з використанням ресурсної бази університетів та партнерів. Індивідуальне наукове керівництво, підтримка і консультування науковим керівником |
| Оцінювання |
Поточний контроль, проміжна та підсумкова атестація за відповідними предметами, що дозволяє оцінити набуті компетенції; проводиться відповідно до вимог «Положення про екзамени та заліки в Національному університеті біоресурсів і природокористування України». Апробація результатів досліджень на наукових конференціях. Публікація результатів досліджень. Атестація здійснюється у формі атестаційного іспиту та публічного захисту (демонстрації) кваліфікаційної роботи у встановленому порядку. |
|
6 – Програмні компетентності |
|
| Інтегральна компетентність |
Здатність розв’язувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері технології виробництва і переробки продукції тваринництва та кінології. |
| Загальні компетентності (ЗК) |
ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК 2. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій. ЗК 3. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК4. Здатність до пошуку, обробки та аналізу інформації, отриманої з різних джерел. |
| Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК) |
СК 1. Здатність аналізувати та контролювати безпечність та якість кормів і кормових засобів та живлення тварин. СК 2. Здатність розробляти, організовувати та здійснювати заходи з підвищення продуктивності тварин, контролю безпечності та якості продуктів їх переробки й ефективності її виробництва. СК 3. Здатність організовувати та контролювати виконання заходів спрямованих на покращення селекційно-племінної роботи у тваринництві. СК 4. Здатність моделювати та проєктувати технологічні процеси виробництва і переробки продукції тваринного походження. СК 5. Здатність організовувати підприємницьку і фінансову діяльність та оцінювати економічну ефективність виробництва і переробки продукції тваринного походження. СК 6. Здатність практично управляти робочими або навчальними процесами у сфері виробництва і переробки продукції тваринного походження, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. СК 7. Здатність створювати та застосовувати системи та способи переробки продукції тваринного походження. СК 8. Здатність розробляти і реалізовувати наукові та прикладні проєкти у сфері технологій виробництва та переробки продукції тваринництва та з дотичних до неї міждисциплінарних напрямів з урахуванням технічних, економічних, соціальних, правових та екологічних аспектів. СК 9. Здатність застосовувати сучасні методи та інструменти для дослідження технологій виробництва та переробки продукції тваринництва, а також забезпечення якості продукції. СК 10. Здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються. СК 11. Здатність розробляти та впроваджувати заходи селекційно-племінної роботи у кінологічних організаціях, проводити експертизу собак за екстер‘єром та робочими якостями; розробляти моделівідтворення новихгенерацій собак, використовуючи їх генетичні параметри. СК 12.Здатність проектувати, організовувати та контролювати технологічні процеси вирощування, утримання та відтвореннясобак у державних та приватних організаціях. СК 13. Здатність організовувати та координувати заходи з підготовки собак до службового використання. СК 14. Здатність практичнозастосувати базові знання з управління та організації діяльності кінологічних підрозділів державних та приватних структур з урахуванням особливостей використання робочих якостей собак. |
|
|
|
ПРН 1. Оцінювати та забезпечувати якість та безпечність технологій виробництва продукції тваринництва, кормів та кормових засобів, рівнів живлення тварин та продукції тваринного походження. ПРН 2. Розробляти, впроваджувати й модернізувати ефективні технології і процеси у сфері виробництва і переробки продукції тваринництва. ПРН 3. Здійснювати дослідження та/або провадити інноваційну діяльність з метою отримання нових знань та створення нових технологій та продуктів в сфері тваринництва та в ширших мультидисциплінарних контекстах ПРН 4. Застосовувати сучасні математичні методи, інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для досліджень і розробок у сфері технологій виробництва і переробки продуктів тваринництва. ПРН 5. Відшуковувати необхідні дані в науковій літературі, базах даних та інших джерелах, аналізувати та оцінювати ці дані. ПРН 6. Будувати та досліджувати моделі технологічних процесів виробництва і переробки продуктів тваринництва, оцінювати їх адекватність, визначати межі застосовності. ПРН 7. Здійснювати управління складною діяльністю у сфері виробництва і переробки продуктів тваринництва, визначати цілі та завдання, планувати і розподіляти роботи, управляти ресурсами. ПРН 8. Вільно спілкуватись усно і письмово українською мовою та однією з іноземних мов при обговоренні професійних питань, досліджень та інновацій в сфері виробництва і переробки продуктів тваринництва та дотичних проблем. ПРН 9. Приймати ефективні рішення з питань виробництва і переробки продукції тваринництва, у тому числі у складних і непередбачуваних умовах, прогнозувати їх розвиток, визначати фактори, що впливають на досягнення поставлених цілей, аналізувати і порівнювати альтернативи, оцінювати ризики та імовірні наслідки рішень. ПРН 10. Нести відповідальність за розвиток професійних знань і практик, оцінювання стратегічного розвитку команди, формування ефективної кадрової політики ПРН 11. Розробляти та реалізовувати заходи селекційно-племінної роботи у кінологічних організаціях, проводити експертизу собак за екстер‘єромта робочими якостями; використовувати генетичні параметри собак для розробки моделей відтворення нових генерацій. ПРН 12. Проектувати та організовувати технологічні процеси вирощування, утримання та відтвореннясобак у державних та приватних організаціях та контролювати їх безпечність та якість. ПРН 13. Організовувати та координувати заходи з підготовки собакдо службового використання. ПРН 14. Організовувати та управляти діяльністю кінологічнихпідрозділів державних та приватних структур з урахуванням особливостей використання робочих якостей собак. |
|
|
8 – Ресурсне забезпечення реалізації програми |
|
| Кадрове забезпечення |
Наявність у закладі вищої освіти підрозділу, кафедри, відповідальних за підготовку здобувачів вищої освіти. Науково-педагогічні (педагогічні) працівники, які обслуговують спеціальність і працюють у навчальному закладі за основним місцем роботи, або за сумісництвом, які займаються вдосконаленням навчально-методичного забезпечення, науковими дослідженнями, підготовкою підручників та навчальних посібників. Переважна більшість науково-педагогічних працівників, залучених до реалізації освітньої складової освітньо-професійної програми мають науковий ступінь та вчене звання та є штатними співробітниками НУБіП України. Всі науково-педагогічні працівники мають підтверджений рівень наукової і професійної активності. Викладання дисциплін забезпечує 54 науково-педагогічних працівників, з них: - докторів наук, професорів – 16; - кандидатів наук, доцентів – 31; - кандидатів наук, старших викладачів – 6; - кандидатів наук, асистентів – 2. |
| Матеріально-технічне забезпечення |
Забезпеченість навчальними приміщеннями, комп’ютерними робочими місцями, мультимедійним обладнанням відповідає потребі. Матеріально-технічне забезпечення освітньо- У Національному університеті біоресурсів і природокористування України є локальні комп’ютерні мережі, точки бездротового доступу до мережі Інтернет. Користування Інтернет-мережею безлімітне. Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура, кількість місць у гуртожитках відповідає вимогам. |
| Інформаційне та навчально-методичне забезпечення |
Віртуальне освітнє середовище НУБіП України об’єднує веб-сайт університету (nubip.edu.ua), що містить інформацію про освітні програми, факультети, ННІ, кафедри, розклад занять, контакти викладачів та іншу інформацію; навчально-інформаційний портал (elearn.nubip.edu.ua), на якому розміщені електронні курси навчальних дисциплін; інформаційну систему «Е-деканат», особистий кабінет студента (my.nubip.edu.ua), а також наукову бібліотеку НУБіП України. Бібліотечний фонд – багатогалузевий, нараховує понад 900 тис. примірників видань, у т.ч. рідкісних, авторефератів та повнотестових дисертацій, більше 50 назв журналів та газет, які доступні в центральній бібліотеці та 5 філіях, 8 абонементах з видачі книг, 7 читальних залах на 527 місць з вільним доступом до мережі Інтернет. Електронні ресурси бібліотеки: електронний каталог, цифрова бібліотека (https://dglib.nubip.edu.ua) доступна з мережі Інтернет), яка містить понад 8000 повнотекстових видань; електронна бібліотека (доступна з локальної мережі університету), яка містить більше 9000 повнотекстових видань. Всі зареєстровані у Національному університеті біоресурсів і природокористування України користувачі мають необмежений доступ до мережі Інтернет. Матеріали навчально-методичного забезпечення освітньо-професійної програми викладені на навчально-інформаційному порталі НУБіП України http://elearn.nubip.edu.ua. |
|
9 – Академічна мобільність |
|
| Національна кредитна мобільність |
До керівництва науковою роботою здобувачів можуть бути залучені провідні фахівці з виробництва та науково-дослідних інститутів та університетів України на умовах індивідуальних договорів. Допускається перезарахування кредитів, отриманих у інших університетах України, за умови відповідності їх набутих компетентностей. |
| Міжнародна кредитна мобільність |
Міжнародна кредитна мобільність – в рамках договорів про наукову і академічну співпрацю з іншими закордонними закладами освіти та науковими установами. Факультет тваринництва та водних біоресурсів має договори про співпрацю між Національним університетом біоресурсів і природокористування України та Підприємством «Брунталлер» (Республіка Чехія); В’єтнамським національним аграрним університетом; Пекінською академією сільськогосподарських та лісових наук за програмами обміну студентів та стажування викладачів. Можлива на основі укладання угод про академічну кредитну мобільність із закладами вищої освіти інших країн. У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між НУБіП України та навчальними закладами країн- партнерів. |
| Навчання іноземних здобувачів вищої освіти |
Навчання іноземних студентів проводиться відповідно до «Правил прийому на навчання до Національного університету біоресурсів і природокористування України», затверджених Вченою Радою. |
2. Перелік компонент освітньо-професійної програми «Кінологія»
та їх логічна послідовність
2.1. Перелік компонент ОПП
|
Код н/д |
Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проєкти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
Кількість кредитів |
Форма підсумкового контролю |
|---|---|---|---|
|
|||
|
Цикл загальної підготовки |
|||
|
ОК 1. |
Педагогіка та управління навчальними процесами |
3 |
Екзамен |
|
ОК 2. |
Переробка продукції тваринного походження |
6 |
Екзамен, курсовий проєкт |
|
ОК 3. |
Бізнес діяльність у тваринництві |
5 |
Екзамен |
|
ОК 4. |
Іноземна мова |
3 |
Екзамен |
|
ОК 5. |
Наукова діяльність у тваринництві |
5 |
Екзамен |
| Всього |
22 |
|
|
|
Цикл спеціальної (фахової) підготовки |
|||
|
ОК 6. |
Міжнародні стандарти та класифікації порід (FCI, AKC, UKC та ін.) |
3 |
Екзамен |
|
ОК 7. |
Живлення тварин і якість кормів |
5 |
Екзамен |
|
ОК 8. |
Сучасні методи селекції у собаківництві (тваринництві) |
3 |
Екзамен |
|
ОК 9. |
Методологія наукових досліджень у кінології |
3 |
Екзамен |
|
ОК 10. |
Молекулярна генетика і біотехнології у собаківництві |
4 |
Екзамен |
|
ОК 11. |
Порівняльна кінологія: світові системи розведення та дресирування |
4 |
Екзамен, курсовий проєкт |
|
ОК 12. |
Практична підготовка |
10 |
Екзамен |
|
ОК 13. |
Атестаційний екзамен |
1 |
Екзамен |
|
ОК 14. |
Підготовка і захист магістерської кваліфікаційної роботи |
9 |
Екзамен |
| Всього |
42 |
|
|
| Загальний обсяг обов’язкових компонентів |
64 |
|
|
|
ВИБІРКОВІ КОМПОНЕНТИ ОПП |
|||
|
Цикл загальної підготовки |
|||
|
ВКУ 1 |
Вибір з каталогу |
3 |
Залік |
|
ВКУ 2 |
Вибір з каталогу |
3 |
Залік |
| Всього |
6 |
|
|
|
Цикл спеціальної (фахової) підготовки |
|||
|
ВК 1. |
Біотехнологія статевих клітин |
5 |
Екзамен |
|
ВК 2. |
Біометоди відтворення собак |
5 |
Екзамен |
|
ВК 3. |
Генетика кількісних та якісних ознак тварин |
5 |
Екзамен |
|
ВК 4. |
Організація племінної справи у собаківництві |
5 |
Екзамен |
|
ВК 5. |
Етологія та поведінка собак |
5 |
Екзамен |
|
ВК 6. |
Кінологія як галузь тваринництва |
5 |
Екзамен |
|
ВК 7. |
Організація кінологічних заходів |
5 |
Екзамен |
|
ВК 8. |
Сучасні методи дресирування та корекції поведінки |
5 |
Екзамен |
|
ВК 9. |
Генетика собак |
5 |
Екзамен |
|
ВК 10. |
Біоетика, біобезпека і благополуччя у собаківництві |
5 |
Екзамен |
|
ВК 11. |
Бізнес живлення тварин (Animal Nutrition Business |
5 |
Екзамен |
|
ВК 12. |
Собаківництво, як бізнес |
5 |
Екзамен |
|
ВК 13. |
Генетичні ресурси у тваринництві |
5 |
Екзамен |
|
ВК 14. |
Епігенетика та довголіття у собак |
5 |
Екзамен |
|
ВК 15. |
Органічне виробництво продукції козівництва |
5 |
Екзамен |
|
ВК 16. |
Фізіологія лактації |
5 |
Екзамен |
|
ВК 17. |
Стале тваринництво |
5 |
Екзамен |
|
ВК 18. |
Управління продуктивністю великої рогатої худоби |
5 |
Екзамен |
|
ВК 19. |
Крафтова продукція тваринництва |
5 |
Екзамен |
|
ВК 20. |
Комп’ютерне складання раціонів |
5 |
Екзамен |
|
ВК 21. |
Глобальні стандарти даних для скотарства (ICAR) |
5 |
Екзамен |
|
ВК 22. |
Виробництво екологічно безпечної продукції скотарства |
5 |
Екзамен |
|
ВК 23. |
Управління продуктивністю великої рогатої худоби |
5 |
Екзамен |
|
ВК 24. |
Тварини в українській та світовій культурі |
5 |
Екзамен |
|
ВК 25. |
Живлення тварин компаньйонів |
5 |
Екзамен |
| Всього |
20 |
|
|
| Загальний обсяг вибіркових компонентів: |
26 |
|
|
| Разом за ОПП |
90 |
||
2.2. Структурно-логічна схема ОПП
Семестр 1 Семестр 2 Семестр 3
3. Форма атестації здобувачів вищої освіти
Атестація випускників освітньої програми «Кінологія» спеціальності Н2 «Тваринництво» здійснюється у формі атестаційного екзамену та публічного захисту (демонстрації) кваліфікаційної роботи у встановленому порядку.
Кваліфікаційна робота зі спеціальності Н2 «Тваринництво» має відображати рівень професійної підготовки випускника, його здатність виконувати виробничі функції та типові завдання фахової діяльності, а також здібності щодо організації виробництва і переробки продукції тваринництва.
Кваліфікаційна робота виконується за результатами власних теоретичних або прикладних досліджень.
Кваліфікаційна робота перед початком прилюдного захисту перевіряється на плагіат.
Захист кваліфікаційної роботи здійснюється згідно встановленого порядку відкрито і публічно, з обов’язковою наявністю презентації та рецензій.
Атестація випускників завершується видачею документу встановленого зразка про присудження йому ступеня магістра із присвоєнням кваліфікації: Магістр із спеціальності Н2 “Тваринництво”.
4. Матриця відповідності програмних компетентностей компонентам освітньо-професійної програми «Кінологія»
|
|
ОК 1 |
ОК 2 |
ОК 3 |
ОК 4 |
ОК 5 |
ОК 6 |
ОК 7 |
ОК 8 |
ОК 9 |
ОК 10 |
ОК 11 |
ОК 12 |
ОК 13 |
ОК 14 |
ВК 1-25 |
|
ЗК 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
ЗК 2 |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
ЗК 3 |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗК 4 |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
СК 1 |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
СК 2 |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
СК 3 |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
СК 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
СК 5 |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
СК 6 |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
СК 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
СК 8 |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
СК 9 |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
СК 10 |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
| СК 11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| СК 12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| СК 13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| СК 14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Матриця забезпечення програмних результатів навчання (ПРН) відповідними компонентами освітньо-професійної програми «Кінологія»
|
|
ОК 1 |
ОК 2 |
ОК 3 |
ОК 4 |
ОК 5 |
ОК 6 |
ОК 7 |
ОК 8 |
ОК 9 |
ОК 10 |
ОК 11 |
ОК 12 |
ОК 13 |
ОК 14 |
ВК 1-25 |
|
ПРН 1 |
|
+ |
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
ПРН 2 |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
ПРН 3 |
|
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
ПРН 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
ПРН 5 |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
|
ПРН 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
ПРН 7 |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
ПРН 8 |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
ПРН 9 |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
ПРН 10 |
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
|
ПРН 11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРН 12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРН 13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРН 14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. ЛИСТ ОБЛІКУ ЗМІН ТА ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
|
Предмет змін |
2026 р. |
2027 р. |
2028 р. |
|
У разі модернізації при зміни законодавства |
|||
| Предметна область (галузь знань, спеціальність) | На вимогу Постанови КМУ від 30.08.2024 р. № 1021 «Про внесення змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти» змінено назви галузі та спеціальності ОП. | ||
| Основний фокус освітньої програми | |||
| Компетентності |
|
|
|
| Програмні результати навчання | |||
|
При плановому оновленні |
|||
| Матриці відповідності ЗК, СК, ПРН | |||
| Характеристики інформаційного та навчально-методичного забезпечення |
|
|
|
| Структурно-логічна схема |
|
|
|
| Перелік освітніх компонентів (дисципліни, практики, курсові роботи/проєкти, кваліфікаційні роботи) |
|
|
|
| Інше (зазначити) |
|
|
|
