Гуманітарно-педагогічний факультет запрошує на науково-методичний семінар із формування педагогічної компетентності

Завідувачі педагогічних кафедр запропонували теми інноваційного спрямування. Між ними і про інформаційні технології в освітньому процесі, про особистісно орієнтований підхід в навчанні, про професійну компетентність викладача вищої школи, про тестовий контроль, про електронне освітнє середовища університету тощо.
В обговоренні взяли активну участь доценти й професори кафедр, які власне і проводитимуть семінар для молодих науково-педагогічних працівників університету. Вони запропонували різні форми проведення науково-методичного семінару з використанням сучасних методів навчання, що дозволить молодим фахівцям оволодіти технікою роботи зі студентами та застосувати здобутий досвід під час проведення занять.
з підвищення педагогічної компетентності
науково-педагогічних працівників НУБіП України
№ пор. |
Тема заняття |
Мета і завдання |
Доповідач |
1.
|
Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі
(лекція-диспут)
|
Мета – ознайомити науково-педагогічних працівників з методиками застосування сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі Завдання:
- ознайомити науково-педагогічних працівників із особливостями використання електронних навчальних курсів на базі платформи «Moodle»;
- передати науково-педагогічним працівникам знання про застосування «віртуальних кабінетів» у навчально-виховному процесі;
- сформувати у науково-педагогічних працівників уміння підготовки електронних навчальних посібників |
Д-р пед. наук, професор кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті Тверезовська Н.Т. |
2.
|
Основи роботи в програмі SMART Notebook 11
тренінг |
Мета – підвищення компетентності науково-педагогічних працівників у сфері ефективного використання нових інформаційних, комунікаційних та інтерактивних технологій. Завдання:
- опанування навичками вільно працювати з інтерактивною дошкою SMART та програмним забезпеченням SMART Notebook,
- використання технологій SMART у навчально-виховному процесі |
К.п.н, доцент кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті Гуменний О.Д. |
3.
|
Технологія навчання студентів на основі особистісно орієнтованого підходу (тренінг)
|
Мета: формування професійних компетенцій педагогів для здійснення особистісно орієнтованого підходу у навчанні дорослих. Завдання:
- систематизувати знання щодо:
- особистісно орієнтованого підходу до навчання студентів;
- організації навчального процесу на основі особистісно орієнтованого підходу;
- забезпечення ефективного зворотного зв’язку в практиці навчання студентів.
- Сформувати вміння:використовувати особистісно орієнтований підхід до навчання студентів;
- організовувати навчальний процес на основі особистісно орієнтованого підходу;
- забезпечувати ефективний зворотній зв’язок в практиці навчання студентів;
- розвинути установки до: аналітичності; адаптивності; комунікативності. |
Д-р пед. наук, професор кафедри методики навчання і управління навчальними закладами Ковальчук В.І. |
4.
|
Про наповнення електронного освітнього середовища університету навчально-методичним забезпеченням дисциплін
(тренінг) |
Мета – актуалізувати знання науково-педагогіних працівників щодо форми наповнення, розміщення та застосування електронних версій навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін Завдання:
- надати інформацію про сутність електронного освітнього середовища університету;
- ознайомити з основним переліком навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін;
- ознайомити з формами електронних версій навчально-методичного забезпечення та місцем їх розміщення в електронному освітньому середовищі університету |
Д-р педагогічних наук, доцент, начальник навчально-методичного відділу Кліх Л.В. |