Досвід арт-терапевтичної діяльності представників кафедри соціальної роботи та реабілітації визнаний міжнародними проєктами
Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи та реабілітації, практикуючий психолог Осадченко Інна Іванівна була запрошена польськими колегами як виконавець третьої частини Програми розвитку міжкультурної компетентності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку «Пригоди Іншого» у рамках міжнародного проєкту «Школа доступна для усіх». Проєкт керований UNICEF, Міністерством народної освіти та Інституту едукаційних досліджень Польщі. Опіка такими поважними організаціями та установами третього етапу вказаного проєкту можлива була тільки за умови значущого практичного інтересу, актуальності та перспективності кожного з попередніх етапів. Реалізували цей проєкт разом із доктором габілітованим Анною Млинарчук-Соколовською з Відділу наук про едукацію Білостоцького університету, яка координувала цей проєкт спільно із доктором Катажиною Шостак-Круль (Польща), та групою творчих практиків. Пані Анна Млинарчук-Соколовська присвятила цьому проєктові роботи з дітьми з досвідом міграції та біженства із України, Чечні, Грузії, Білорусії, Туреччини, Сирії та ін. країн 14 років! Особисто застосовувала та реалізовувала його у роботі з дітьми з досвідом міграції та біженства на теренах Підляського воєводства (м. Білосток та його околиці, Польща).

- вступ із описом ключових аспектів психопедагогічної концепції „Чужі чи Інші” міжкультурної освіти, тлумаченням ключових понять («арт-терапевтичні вправи», «арт-продукт», «арт-діяльність», «заняття з використанням міжкультурних арт-терапевтичних вправ»);
- «Як виникла ідея застосовувати арт-терапію у особистій психопедагогічній діяльності?» – опис науково-практичної діяльності із 1992 року, коли ще була вчителькою початкових класів сільської школи;
- «Теоретичні засади арт-терапії» – опис сутності, історії виникнення й розвитку, мети та функцій, характеристики арт-терапевтичних вправ та окремих популярних видів арт-терапії, видів занять із елементами арт-терапії залежно від їх мети;
- «Чому арт-терапія є такою важливою у дошкільному та молодшому шкільному віці?»: аналіз вітчизняних та зарубіжних досліджень; виокремлення значення та завдання для едукації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку різновидів їхньої арт-діяльності відповідно до напряму чи виду арт-терапії; опис різноаспектної мети застосування міжкультурних арт-терапевтичних вправ у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку, зокрема із досвідом міграції;
- «Міжкультурні арт-терапевтичні методи роботи»: поради щодо спеціальної організації спілкування засобами окремих ефективних міжкультурних арт-терапевтичних вправ як на заняттях, так і за їх рамками для адаптації та соціалізації дітей із досвідом міграції з метою подолання їхнього мовно-культурного бар’єру; психопедагогічні умови у процесі застосування міжкультурних арт-терапевтичних вправ у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку, зокрема з досвідом міграції.