Організоване проведення Дня відкритих дверей та успішне проходження акредитаційних експертиз – ключові питання наради із заступниками деканів факультетів і директорів ННІ з навчальної роботи
Організоване проведення Дня відкритих дверей та успішне проходження акредитаційних експертиз – ключові питання наради із заступниками деканів факультетів і директорів ННІ з навчальної роботи
16 September 2024, 11:57
16 вересня під головуванням проректора з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олени Глазунової відбулася традиційна нарада із заступниками деканів факультетів та директорів ННІ з навчальної роботи за участі начальників начального відділу Ярослава Рудика, навчально-методичного відділу Лариси Кліх, заступників начальника навчального відділу Оксани Зазимко, Олени Колеснікової та Олега Бачинського.
Нараду розпочала проректор Олена Глазунова з питання організації проведення вже незабаром 28 вересня 2024 року Дня відкритих дверей в університеті у новому форматі. Планується гостинно зустрічати шкільну молодь на локаціях кожного факультету та ННІ, провести традиційну зустріч з ректором університету, запропонувати долучитися до підготовчих курсів до НМТ та обмінятися контактами для подальшої участі абітурієнтів у нових цікавих заходах університету.
Начальник навчального відділу Ярослав Рудик та заступник директора ННІ неперервної освіти і туризму Тереза Микицей поінформували присутніх про формування переліку курсів з набуття мікрокваліфікацій та організацію їх проведення. Тереза Дмитрівна запропонувала розмежувати такі курси на: програми підвищення кваліфікацій за тими спеціальностями, за якими відповідні особи мають дипломи та працюють, та на мікрокваліфікації, які можуть доповнювати ту кваліфікацію, яку вже має особа, або ж для отримання зовсім нових знань та компетентностей, які необхідні в роботі. Для прикладу це можуть бути знання з економіки, права тощо.
В обговоренні зазначеного питання, яке викликало жвавий інтерес, активну участь прийняли заступник декана факультету ветеринарної медицини Юрій Жук, заступник декана факультету захисту рослин, екології та біотехнологій Петро Дрозд, заступник декана юридичного факультету Олена Улютіна та заступник декана факультету інформаційних технологій Наталія Клименко та інші.
Заступник начальника навчального відділу Олена Колеснікова доповіла про оптимізацію індивідуального навчального плану та портфоліо студента магістратури шляхом інтегрування його в особистий електронний кабінет. Її інформацію доповнив асистент кафедри інформаційних систем і технологій Ярослав Понзель, який представив присутнім як буде візуалізовано такий сервіс, та проінформував про подальші кроки у цьому напрямку.
Завідувач навчально-методичного відділу Лариса Кліх виступила з інформацією про хід подання самоаналізу освітніх програм. У 2024-2025 н.р. процес акредитації буде проходити впродовж року. Так, у вересні заплановано подання до Національного агентства з питань якості вищої освіти відомостей самоаналізу 8 освітніх програм, у жовтні – 6, у січні – 2, в лютому – 4, у березні – 10, а в квітні – 2 освітніх програм.
Заступник начальника навчального відділу Оксана Зазимко повідомила присутнім про хід вирівнювальних курсів для першокурсників з фундаментальних та природничих дисциплін. Вже традиційно у вересні за наказом ректора від 05.08.2024 р. № 890 проходять курси поглиблення знань наших першокурсників з математики, фізики, хімії, біології та іноземних мов, за результатами яких відбувається поглиблення знань з фундаментальних дисциплін тими здобувачами вищої освіти бакалаврських освітніх програм, стартова підготовка яких з окремих дисциплін для навчання в університеті є недостатньою. У цьому році такі курси проходять значна кількість студентів першого курсу повного та скороченого термінів підготовки, а саме: з хімії – 176, з фізики – 239, з математики понад 800, англійської мови – 105 та з біології – 98 осіб.
На завершення наради проректор з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олена Глазунова нагадала усім присутнім про неухильне дотримання усіх вимог щодо організації освітнього процесу в складних умовах воєнного стану та озвучила декілька доручень:
- завершити підготовку факультетів та ННІ до Дня відкритих дверей,
- ретельно обговорити на факультетах та ННІ і подати пропозиції щодо курсів мікроквалафікацій,
- активізувати профорієнтаційну роботу з школами, ліцеями та гімназіями щодо укладання договорів про співпрацю.
Також на нараді були розглянуті й інші важливі питання організації освітнього процесу в осінньому семестрі.
Оксана Зазимко,
заступниця начальника навчального відділу
заступниця начальника навчального відділу