22 March 2024, 14:17
20–21 березня 2024 р. кафедра соціальної роботи та реабілітації гуманітарно-педагогічного факультету Національного ун-ту біоресурсів і природокористування України на запрошенняКАФЕДРИ ФЕШН ТА ШОУ-БІЗНЕСУ КИЇВСЬКИОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ долучилася у якості співорганізаторів до надзвичайно продуктивного заходу з формування освітньо-ідейної думки:VІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ МЕНЕДЖМЕНТ-ОСВІТИ У СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ». Метою конференції визначалося обґрунтування сучасної парадигми менеджмент-освіти у соціокультурній сфері. Передбачалося обговорення за наступними тематичними напрямами заходу:
1. Особливості менеджменту та нові вимоги до роботи менеджера соціокультурної сфери в епоху глобалізації.
2. Новітні концепції менеджменту й актуальні проблеми менеджмент-освіти.
3. Ключові здібності сучасного менеджера та педагогічні технології їх розвитку
в студентів – майбутніх менеджерів соціокультурної сфери.
4. Формування сучасної моделі менеджмент-освіти у соціокультурній сфері.
Відкривав захід Ярослав Мартинишин, професор, голова оргкомітету конференції, засновник і керівник наукової школи «Мистецтво менеджменту», Головний редактор журналу «Socio-CulturalManagementJournal» (до редакційної колегії якого також залучено представників кафедри соціальної роботи та реабілітації). Ярослав Миколайович піняв у своєму виступі актуальне питання: Чому і як вчити менеджера з огляду на методологічні проблеми і стратегії в контексті формування сучасної парадигми менеджмент-освіти.
Відзначилися й представники кафедра соціальної роботи та реабілітації:
Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи та реабілітації, Демченко Ірина Іванівна, представила тему: «Сучасні концепції та підходи менеджменту в умовах соціальної згуртованості»
Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи та реабілітації Супрун Дар’я Миколаївна презентувала доповідь:
«INTERCULTURAL DIALOGUE: educational management and PROFESSIONAL IDENTITY» («МІЖКУЛЬТУРНИЙ ДІАЛОГ: менеджмент-освіти та професійна ідентичність»)
Доктор філософії, доцент кафедри соціальної роботи та реабілітації, Григоренко Тетяна Вікторівна, доповіла про технології освітнього менеджменту в парадигмі професійної підготовки в соціокультурній сфері.
Алєксєєв Олександр , магістр спеціальності "Соціально-психологічна реабілітація" Національного університету біоресурсів і природокористування України розкрив питання використання технологій інтерактивного навчання для підвищення ефективності менеджмент-освіти в контексті сучасних соціокультурних викликів.
У контексті своєї допові Дар’я Миколаївна презентувала Освітньо-професійну програму «Соціально-психологічна реабілітація» підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Соціальна робота» з акцентом на перспективність її провадження іноземною мовою. Вона зазначила, що запорукою загального й професійного зростання молодого спеціаліста є виважене залучення до різних сфер самовиховання засобом формування належного рівня компонентів професійної підготовки з включенням іншомовного аспекту. В Україні актуальність даного питання викликана необхідністю модернізації галузевої комунікації, зокрема, специфікою навчання в контексті інтернаціоналізації вищої освіти та особливостями адаптації в умовах лінгвокультурного середовища.
![](/sites/default/files/u188/zobrazhennya_viber_2024-02-26_15-54-39-530_-_kopiya_3_-_kopiya.jpg)
Тенденції розвитку світового суспільства зумовлюють істотне посилення уваги до проблеми інноваційного (перетворювального) потенціалу особистості.Інтернаціоналізація стимулює розвиток вищої школи і вагомий внесок в позитивні зрушення робить загальна тенденція професійної підготовки фахівців з належним рівнем розвитку управлінських вмінь та навичок і відповідною іншомовною комунікативною компетенцією, що уможливить їх конкурентоздатність на світовому рівні відносно вимог сьогодення.
Керуючись означеними тенденціями, стверджуємо, що «професійна компетентність», «конкурентоспроможність» та «професійна мобільність» є взаємозалежними та взаємообумовленими поняттями, що дало підстави для розгляду їх в єдиній тріаді в якості інтегративного показника рівня успішності професійної підготовки майбутнього фахівця – менеджера соціальної сфери!
Григоренко Тетяна Вікторівна
доцент кафедри
соціальної роботи та реабілітації