- Головна
- ВСТУПНИКУ
- Вступнику в бакалаврат
- Вступнику в магістратуру
- Освітня діяльність
- Навчальні лабораторії
- Навчально-методичні матеріали
- Навчальні та виробничі практики
- Підвищення кваліфікації педагогічних працівників коледжів і технікумів
- Наука та інновації
- Наукові напрями
- Проблемна науково-дослідна лабораторія «Інтелектуальні управляючі системи в АПК»
- Монографії
- Проєктна діяльність
- Інноваційна діяльність
- Аспірантура
- Наука та іновації для бізнесу
- Міжнародна діяльність
ВСТУПНИКУ
Шановний абітурієнте!
У найближчій перспективі після закінчення школи чи коледжу Ви зробите вибір щодо подальшого навчання, що в значній мірі визначить і Ваше майбутнє. Вибір буде достатньо складний, оскільки в сучасних умовах не є проблемою отримати пропозицій від Університетів, котрі описують яскраві перспективи та гарантоване і безхмарне майбутнє. Вам та Вашим батькам доведеться все це оцінювати та приймати непросте рішення. Звертаємо Вашу увагу на тому факті, що освіта в державі тоді є якісною, і це підтверджується світовим досвідом, коли кадри, які її здобувають, здатні після завершення навчання в університеті відразу бути корисними сучасному і в той же час перспективному виробництві. Саме це, на наш погляд, слід брати до уваги при виборі спеціальності та університету. І саме таку освіту Ви здобудете, виборовши в конкурсі право стати студентом НУБІП України за спеціальністю 151 – Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології. І ось чому ми в цьому переконані.
Аграрний сектор на сьогодні «годує» Україну. Його підприємства промислового типу (тепличні господарства, птахофабрики, грибні заводи, підприємства харчової та переробної промисловості, тощо) ритмічно протягом року направляють для реалізації свою високоякісну продукцію, у тому числі і за кордон. І це буде спостерігатись і в майбутньому. Автоматизація аграрного сектора має свою специфіку, котра обумовлює створення не лише типових, а й спеціальних рішень. Їх особливість полягає в урахуванні станів біологічної складової, яка наявна в різноманітних технологічних процесах і виробництвах. І ця особливість не доступна студентам класичним політехнічних університетів. Окрім того, соціальні особливості в Україні потребують їх врахування в системах автоматизації. Для прикладу, тепличні господарства, що розвиваються на вітчизняному ринку, демонструють перспективні технології, розробником яких виступають Голландія та Ізраїль. Але там в структурі собівартості виробленої продукції частка енергетики не особливо велика (в Україні ж іноді сягає 80%), а заробітня плата персоналу – суттєва. Тому в них автоматизація часто спрямована на зменшення кількості працівників, у нас – потрібно розробляти та упроваджувати алгоритми, що мінімізують енергетичні витрати та враховують біологічні стани рослин і продукції, а для цього потрібні висококваліфіковані інженери з автоматизації, підготовка яких здійснюється в НУБІП України на кафедрі автоматики та робототехнічних систем імені академіка І.І.Мартиненка.
В останні роки в Україні також спостерігається суттєвий дефіцит кваліфікованих інженерів, у тому числі з автоматизації. Вихід бачиться в застосуванні дуальної системи освіти, коли студенти навчаються і працюють одночасно, отримуючи добру для України заробітню плату. Застосування такої привабливої для молоді системи навчання розпочато і в нашому університеті. Як приклад, лише компанія ДТЕК, створивши спеціальні умови, запросила на дуальне навчання кілька студентів стаціонару зі спеціальності 151 – Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології. Аналогічна ситуація спостерігається в інших підприємствах промислового типу, де упроваджуються перспективна автоматизація. З урахуванням середнього віку інженерних фахівців в галузі, наші випускники мають прекрасні перспективи в працевлаштуванні.
Практикою сьогодення для нашої спеціальності є також можливість отримання подвійних дипломів про освіту: НУБІП України та університету Warsaw Universyti of Life Sciences (Польща), з котрим співпрацюємо протягом тривалого часу.
В університеті одночасно із здобуванням цивільної освіти доступною є й військова: військова кафедра НУБІП України, що готує офіцерів запасу, надає можливість саме нашим студентам стати не лише офіцером для бойових підрозділів, а й офіцером-ремонтником з військово-облікової спеціальності «Експлуатація та ремонт електро- і спецобладнання та автоматики бронетанкової техніки».
Окремо для іногородніх студентів університет надає можливість проживання в ошатних гуртожитках.
Природно, що прочитавши все це у Вас може виникнути питання, чому при такій кількості переваг ми стільки уваги приділяємо набору студентів. По-перше, інформуємо Вас про наші можливості, По-друге, специфіка спеціальності «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» полягає в тому, успіх можливий лише за умов командної роботи, а обдарований одинак, як показує практика, успіху не досягає. Тому ми і будуємо команди фахівців, до яких запрошуємо і Вас.
Кафедра автоматизації та робототехнічних систем ім. акад. І.І. Мартиненка започаткувала підготовку бакалаврів зі спеціальності 163 - Біомедична інженерія.
БІОМЕДИЧНА ІНЖЕНЕРІЯ – сучасна спеціальність, оволодіння котрою створює умови фахівцям для розроблення та ефективної експлуатації спеціалізованих електронних засобів обробки біосигналів, медичної візуалізації, моделювання і визначення умов терапевтичного впливу на біологічні об’єкти, тощо. Освітня програма, на основі котрої здійснюється підготовка інженерів з біомедичної інженерії, містить потужні складові: біологічну, електричну, хімічну, механічну, оптичну, направлених на розроблення методів і технічних засобів дослідження живої субстанції та впливу на цю субстанцію.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЇ - поєднує в собі компетентності: біомедичні, інженерні та клінічні. Біомедична інженерія – це спеціальність майбутнього, максимально затребувана, у тому числі в Європі із заробітною платнею від 65000 тисяч євро на рік.
ОПИС ПРОГРАМИ
Студенти вивчають сучасні тенденції розвитку медичного приладобудування; механізми, методи і засоби проектування, розроблення і експлуатації медико-технічних засобів, біологічних та технічних апаратів і систем, методи і засоби управління технологічними процесами при розробці, виготовленні та експлуатації біотехнічного обладнання для потреб діагностики, профілактики і лікування захворювань людини, тварини та рослин.
ПРОФІЛЬ КАР’ЄРИ
Випускники бакалаврської освітньої програми «Біомедична інженерія» затребувані в промисловості, медичних закладах, ветеринарних клініках, спортивних і реабілітаційних центрах.
ЩО ЗМОЖУТЬ ВИПУСКНИКИ?
В області медичних технологій випускники будуть розробляти рішення для медицини майбутнього, промисловості та сільськогосподарського виробництва.
ПРИДАТНІСТЬ ВИПУСКНИКІВ ДО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ТА ПОДАЛЬШОГО НАВЧАННЯ
Це гарантована робота в структурах, що виробляють електронні засоби для оцінки станів біологічних об’єктів та впливу на ці стани, сільському господарстві та екології, у тому числі гуманній медицині, ветеринарії, селекції, екологічному моніторингу, санітарно-гігієнічному та екологічному контролі, біометрії, фітнес-інженерії, косметології, ідентифікації особистості.
З повагою колектив кафедри автоматики та робототехнічних систем імені академіка І.І.Мартиненка.