- Головна
- Історія кафедри
- Організація навчання студентів. Навчально-методична робота.
- Підручники та навчальні посібники. Методичні розробки
- Програми навчальних практик.
- Силлабуси і робочі програми навчальних дисциплін
- Розклад занять
- Дистанційне навчання. Електронні навчальні курси E-learn.
- Навчальні і навчально-наукові лабораторії
- НАУКА. НАУКОВІ ШКОЛИ. ПІДГОТОВКА PhD
- Наукова школа полярографічного аналізу біогеохімічних об'єктів
- Наукова школа електрохімії неводних розчинів
- Наукова школа хімії фосфатів
- Наукова і науково-методична робота
- АСПІРАНТУРА (Докторантура). Організація навчання PhD.
- Аспіранти кафедри
- Процедура формування індивідуальної освітньої траєкторії для аспірантів
- Проєктна група ОНП (PhD) за спеціальністю 102 Хімія
- Обговорення ОНП
- Документи, які забезпечують освітній процес
- Гарант програми PhD
- Керівники підготовки PhD
- Навчально-методичне забезпечення ОНП «Хімія»
- Партнери програми
- Академічна мобільність аспіранта
- Академічна доброчесність, антикорупційна програма, протидія сексуальним домаганням, дискримінація
- Анкетування викладачів і аспірантів, можливих стейкхолдерів програми
- Наукові та інноваційно-консультаційні підрозділи кафедри
- Вимірювальна лабораторія якості води питної, природної стічної
- Навчально-дослідницька і наукова робота студентів
- Студентські наукові гуртки
- Наукова і науково-методична співпраця
- Наукова робота за договорами
- ВИХОВАННЯ - НАСТАВНИЦТВО - ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Анкетування викладачів і аспірантів, можливих стейкхолдерів програми
Результати анкетування аспірантів у 2022 р.