- Головна
- Історія кафедри
- Організація навчання студентів. Навчально-методична робота.
- Підручники та навчальні посібники. Методичні розробки
- Програми навчальних практик.
- Силлабуси і робочі програми навчальних дисциплін
- Розклад занять
- Дистанційне навчання. Електронні навчальні курси E-learn.
- Навчальні і навчально-наукові лабораторії
- НАУКА. НАУКОВІ ШКОЛИ. ПІДГОТОВКА PhD
- Наукова школа полярографічного аналізу біогеохімічних об'єктів
- Наукова школа електрохімії неводних розчинів
- Наукова школа хімії фосфатів
- Наукова і науково-методична робота
- АСПІРАНТУРА (Докторантура). Організація навчання PhD.
- Аспіранти кафедри
- Процедура формування індивідуальної освітньої траєкторії для аспірантів
- Проєктна група ОНП (PhD) за спеціальністю 102 Хімія
- Обговорення ОНП
- Документи, які забезпечують освітній процес
- Гарант програми PhD
- Керівники підготовки PhD
- Навчально-методичне забезпечення ОНП «Хімія»
- Партнери програми
- Академічна мобільність аспіранта
- Академічна доброчесність, антикорупційна програма, протидія сексуальним домаганням, дискримінація
- Анкетування викладачів і аспірантів, можливих стейкхолдерів програми
- Наукові та інноваційно-консультаційні підрозділи кафедри
- Вимірювальна лабораторія якості води питної, природної стічної
- Навчально-дослідницька і наукова робота студентів
- Студентські наукові гуртки
- Наукова і науково-методична співпраця
- Наукова робота за договорами
- ВИХОВАННЯ - НАСТАВНИЦТВО - ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Навчально-дослідницька і наукова робота студентів
Залучення студентів до наукової роботи кафедри активізувалось у 60-ті роки минулого століття на фоні злету розвитку наукової школи полярографічного аналізу. Тоді ж було введено до практики використання різні форми наукової роботи зі студентами:
- традиційна гурткова робота із початківцями;
- навчально-дослідницька робота у групах студентів;
- індивідуальна наукова робота під керівництвом викладача для студентів старших курсів.
Студентів з перших днів заохочують до навчання хімії шляхом роботи в науковому гуртку «Хімічна олімпіада», через який кафедра впродовж 50 років готує і делегує студентів 1-3 курсів до участі у ІІ турі студентської олімпіади.
Призери студентських олімпіад з хімії можуть продовжувати своє наукове зростання в галузі аналітичної і екологічної хімії шляхом виконання конкурсних студентських наукових робіт та дипломних робіт з індивідуальним керівництвом викладачем-наставником. Як правило, такі студенти у подальшому продовжують навчання у аспірантурі кафедри і стають викладачами кафедри, як це сталося із студентами-аспірантами-асистентами-доцентами Дмитром Савченком і Надією Прокопчук.
Навчально-дослідницька робота студентів, започаткована доцентом Русіним Г.Г. (учень професора Ю.Я. Горенбейна) у кінці 70-тих років, реалізована на кафедрі у формі спецпрактикумів з аналітичної хімії для студентів спеціальностей «Екологія» і «Біотехнології та біоінженерія».
Кафедра в ХХІ столітті вже третій цикл є базовою для проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з хімії.