Урочисте відкриття демонстраційної навчальної лабораторії обладнання фірми STIHL
Навчальна лабораторія інженерно-технічного забезпечення лісового комплексу кафедри лісівництва
У Національному університеті біоресурсів і природокористування на базі навчальної лабораторії інженерно-технічного забезпечення лісового комплексу 11 вересня 2019 року за сприяння генерального директора ТОВ «АНДРЕАС ШТІЛЬ» в Україні Д’яченка Едуарда Леонідовича урочисто відкрито демонстраційно-навчальну лабораторію обладнання фірми STIHL, для презентації нових механізмів, проведення практичних занять, діагностики, ремонту, регулювання вузлів і агрегатів та обслуговування техніки для лісового і садово-паркового господарства.
Група компаній STIHL є розробником, виробником і продавцем моторизованих інструментів для лісового, сільського господарства й будівництва. Продукція STIHL реалізується виключно через спеціалізовану торгово-сервісну мережу, в яку входять 36 дистриб'юторські й маркетингові компанії, більш ніж 120 імпортерів і близько 45 тисяч дилерів у більш ніж 160 країнах світу. Із 1971 року STIHL є найбільш продаваною маркою бензопил у світі.
Вже 90 років фірма STIHL задає тон у розвитку технологій конструювання і виробництва мотопил. Коли 90 років тому молодий інженер Андреас Штіль відкрив у Штутгарті своє конструкторське бюро, праця в лісі була дуже важкою. Дерева звалювали сокирою, після чого їх перевозили на лісопильні для розпилювання. Займаючись лісозаготівельною справою, Андреас Штіль все частіше став думати про конструювання переносної, потужної та продуктивної мотопили. Він вважав, що пила має йти до дерева, а не дерево до пили. Зовсім скоро ідея була втілена в інструмент – перша мотопила, яку представило конструкторське бюро, була з електричним двигуном та обслуговувалась двома робітниками.
У 1929 році світ побачив першу бензинову ланцюгову пилу STIHL, яка хоча й важила 46 кілограмів та мала потужність 6 кінських сил, значно полегшила лісозаготівельні роботи. З цього моменту стрімкий розвиток компанії вже неможливо було зупинити і, як казав сам Андреас Штіль, «мотопили наче самі виривались із рук». Кожного року випускалась нова модель, а маленьке конструкторське бюро перетворилось на великий завод.
Наприкінці 1950-х років нова безредукторна бензопила вагою 12 кг і потужністю 6 кінських сил здійснила справжній переворот в уявленні про роботу в лісі. Легендарна ланцюгова пила STIHL «CONTRA» дозволила значно збільшити продуктивність лісозаготівельних робіт. Ця бензопила була легша і при цьому ефективніша, ніж інші бензопили, представлені на ринку в той час.
Продукція компанії STIHL відома в Україні з початку 90-х років. Перші закупівлі продукції здійснювалися напряму з Німеччини. Споживачами продукції були об'єднання лісових господарств, які отримали дозвіл, за валюту отриману в результаті продажу деревини за кордон, закупити нову іноземну техніку для власного використання. В 1994 році в Тернополі відкрилось представництво фірми STIHL. Завданням представництва було спостереження за розвитком українського ринку, а також вивчення перспектив продажу продукції STIHL в Україні. Представництво зайнялося пошуком імпортерів, які готові були продавати продукцію компанії на ринку України. Таким чином з 1996 по 2003 рік на ринку працювало 7 імпортерів, які займалися реалізацією продукції STIHL та VIKING (дочірня компанія STIHL Group). За цей час продукція торгової марки STIHL стала популярною в Україні. Попит на продукцію компанії виріс, а можливості імпортерів не дозволяли охопити об'єми продаж. Це було головною причиною сім'ї STIHL відкрити дочірню компанію, яка б займалася реалізацією продукції STIHL в Україні. 24 грудня 2002 року ТОВ "Андреас Штіль" офіційно зареєстровано в Києві, а з 1 липня 2003 року проводиться діяльність по реалізації продукції STIHL та VIKING в Україні. 26 лютого 2010 року компанія STIHL відсвяткувала завершення будівництва власного офісно-складського комплексу загальною площею 5800 кв. м, що розташований під Києвом.
На даний момент ТОВ "Андреас Штіль" має дилерську мережу, в яку входить понад 250 дилерів - фірм, компаній, приватних підприємців, які займаються реалізацією та сервісним обслуговуванням продукції STIHL. Дилери користуються складом, який не має аналогів серед інших марок конкурентної продукції, яка імпортується в Україну. Маркетингова стратегія фірми базується на оптовому продажі через дилерську мережу. Така стратегія реалізується компанією STIHL в Україні та в усьому світі. Продаж здійснюється через спеціалізовану торгівлю й клієнт отримує додаткові можливості у виборі інструменту, консультації по використанню, гарантійному та сервісному обслуговуванню. Кількість дилерів фірми STIHL дорівнює кількості сервісних центрів. Тільки таким чином можливо задовольнити всі побажання покупців, щоб клієнт завжди залишався задоволеним як самою технікою компанії, так і рівнем обслуговування. За висловом пана Андреаса Штіля: "Бензопила може бути настільки хорошою, наскільки хороше її обслуговування". Завдяки цим принципам компанія STIHL досягла таких значних успіхів в усьому світі.
Головними завданнями лабораторії є проведення лабораторно-практичних та науково-дослідних робіт, курсового та дипломного проектування на високому навчально-методичному рівні. Систематичне оновлення та удосконалення навчально-лабораторної бази, технічних засобів навчання та комп’ютеризація навчального процесу.