Гарному товару – гарні назву і слоган!
Завершився конкурс інтелектуально-творчих робіт «Торговельна марка продукції НУБіП України», зініційований Студентською організацією університету. Участь у ньому взяло близько 200 робіт. Найактивнішими були студенти факультетів енергетики і автоматики, аграрного менеджменту, екології та біотехнологій, інженерії агробіосистем та комп’ютерних наук і економічної кібернетики. Кращі роботи були відібрані конкурсною комісією за результатами роботи експертної комісії та голосування на інтернет-порталі STUDNUBIP.COM.
В категорії «Краща назва ТМ НУБіП України»: 1-ше місце – «Голосіївський стандарт», 2-ге – «НУБіПовський стандарт» (Богдан Кізюн, факультет комп’ютерних наук і економічної кібернетики), 3-тє – «Дари аграріїв» (Тетяна Восколович, факультет аграрного менеджменту).
В категорії «Кращий слоган ТМ НУБіП України»: 1-ше місце – «Якість, підтверджена віковими знаннями» (Богдан Кізюн), 2-ге – «НУБіП – наше українське, безпечне і природнє» (Назарій Шкурупій, факультет інженерії агробіосистем), 3-тє – «Тобі обирати, що споживати» (Ольга Солодар, факультет екології та біотехнологій).
В категорії «Краще графічне зображення ТМ НУБіП України»: 1-ше місце посіла - Оксана Ільченко (факультет технології виробництва і переробки продукції тваринництва).