Інтерактивне практичне заняття з "Філософії науки та інноваційного розвитку"
Ось і закінчується весняний семестр. Спілкування з магістрами першого року навчання Інституту енергетики автоматики та енергозбереження було по справжньому конструктивним, цікавим, насиченим та, часом, непередбачуваним. Динаміка сучасного світу стимулює привнесення у науково-дослідний простір студентів магістрів нових форм і методів навчання, які спрямовані на активізацію пізнавальної діяльності та підвищення інтересу до предмета, розвиток творчого потенціалу особистості та її критичного мислення.
Одне з останніх семінарських занять з дисципліни «Філософія науки та інноваційного розвитку» пройшло в незвичайному форматі: магістри спробували себе в амплуа викладача. Це сучасний вид інтерактивної навчальної роботи, який надає можливості навчитися модерувати тематичний процес, викликати групу на діалог, включити в дискусію, а також висвітлити індивідуальну думку, здійснити спробу самостійного аналізу конкретної тематики, використовуючи здатність до критичного та аналітичного мислення. Така робота, є нестандартним, творчим, самостійним баченням студентів роботи викладача. Такий робочий процес допомагає викладачеві та студентові наблизитися, порозумітися та привносить пожвавлення у науково-дослідний простір магістрів..
А.Г.Супрун,
доцент кафедри філософії