Маркетинговий менеджмент

 Метою дисципліни є оволодіння студентами теоретичними знаннями та практичними навичками в управлінні, плануванні і організації маркетингової діяльності підприємств. Завдання дисципліни полягає у набутті студентами вмінь в управлінні маркетинговою діяльністю, забезпечення ефективної маркетингової діяльності на ринку продукції агропромислового комплексу (АПК), прогнозування кон’юнктури торгівлі, управління асортиментом і якістю продукції, ціноутворенні, просуванні товарів на внутрішній та зовнішні ринки продовольства, системи розподілення та збуту продукції вітчизняних товаровиробників.

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook