Раптовий карантин - не проблема! Як викладачі кафедри Епізоотології, мікробіології і вірусології організували дистанційне навчання? Як студенти сприйняли таку форму навчання?

Раптовий карантин - не проблема! Як викладачі кафедри Епізоотології, мікробіології і вірусології організували дистанційне навчання? Як студенти сприйняли таку форму навчання?


Відповідно до рішення Кабінету Міністрів про введення карантину в Україні та з метою запобігання поширення коронавірусної інфекції в Національному університеті біоресурсів і природокористування України до 3 квітня 2020, а від 25 березня продовжено до 24 квітня2020 року, навчальний процес триватиме в дистанційному режимі.
Попередньо, студенти - ветеринари, узгодили з викладачем форму та програму навчання за дистанційною формою. Для постіного звязку, та вчасного, повноціного отримання навчальних матеріалів обрали месенджер Telegram. На щастя, всі стунденти мають вільний доступ до інтернету, та в будь який момент можуть звернутись до викладача. Таким чином викладачі дисципліни «Епізоотологія та інфекційні хвороби» були готові до дистанційної форми навчання та виконання навчального плану!

На кафедрі епізоотології, мікробіології і вірусології факультету ветеринарної медицини є велика кількість друкованих, електронних та відео матеріалів, що дає можливість використовувати їх у будь-якому місці та у будь-який час незалежно від форми навчання студента!
Таким чином, той теоретичний матеріал тем, що мали розглядати під час практичних занять був надісланий студентам у повному обсязі.
Для повного пізнання теми, студентам були надіслані лекційні презентації, які студенти разом з лектором мали б пройти під час лекцій!
Варто зауважити, що студенти- ветеринари віднеслись до теми «Грип коней» з зацікавленістю! Після відправки матеріалу, було отримано декілька актуальних запитань, які ми розглянули в онлайн режимі!

За допомогою Інтернету студенти мають можливість ознайомитися з будь-яким додатковим навчальним матеріалом ( відео, презентації, електронний посібник), виконати практичне завдання та відправити його на перевірку викладачу!
Особисто, хотів би відмітити те, що студенти 4го курси віднеслись серйозно до ситуації, та такої форми навчання!
Що важливо?
Поміж вчасного виконання завдання та постійного онлайн зв’язку студенти залишались вдома, та виконували рекомендації щодо особистої самоізоляції та уникали зайвих, не бажаних контактів.
Про що це говорить?
Що 4 роки навчання не пройшли даремно, ще вчора школярі, а сьогодні майбутні лікарі ветеринарної медицини розуміють всю серйозність ситуації та цікавляться, обговорюють актуальність цього вірусу! ( COVID-19)

Таким чином, за відносно не довгий термін онлайн навчання студенти успішно розглянули наступні теми:
⁃ Грип коней (Презентація у вигляді слайдів, електронна версія підручника, посилання на ветеринарне законодавство щодо хвороби, відеоролик, тощо.)
⁃ ІНАН ( Інфекційна Анемія Коней ), (Презентація, електронна версія підручника, посилання на ветеринарне законодавство щодо хвороби)
⁃ Система державного управління у сфері Ветеринарної медицини (Презентація)
⁃ Ринопневмонія коней (Презентація)
Поміж презентацій, студенти мали вільний доступ до друкованих матеріалів!
Варто зауважити, що досить об’ємна та змістовна презентація на тему: Інфекційна анемія коней була розглянута студентами без проблем! Але у одного з студентів під час конспектування матеріалів виникло запитання, що стосується лабораторної діагностики інфекційної анемії коней! Тому прийняли рішення розглянути це питання в індивідуальному дзвінку по Skype!








Normal
0




false
false
false

UK
X-NONE
X-NONE

























DefSemiHidden="false" DefQFormat="false" DefPriority="99"
LatentStyleCount="371">


UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 2" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 3" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 4" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 5" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 6" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 7" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 8" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 9" >
Name="index 1" >
Name="index 2" >
Name="index 3" >
Name="index 4" >
Name="index 5" >
Name="index 6" >
Name="index 7" >
Name="index 8" >
Name="index 9" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 1" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 2" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 3" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 4" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 5" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 6" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 7" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 8" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 9" >
Name="Normal Indent" >
Name="footnote text" >
Name="annotation text" >
Name="header" >
Name="footer" >
Name="index heading" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="caption" >
Name="table of figures" >
Name="envelope address" >
Name="envelope return" >
Name="footnote reference" >
Name="annotation reference" >
Name="line number" >
Name="page number" >
Name="endnote reference" >
Name="endnote text" >
Name="table of authorities" >
Name="macro" >
Name="toa heading" >
Name="List" >
Name="List Bullet" >
Name="List Number" >
Name="List 2" >
Name="List 3" >
Name="List 4" >
Name="List 5" >
Name="List Bullet 2" >
Name="List Bullet 3" >
Name="List Bullet 4" >
Name="List Bullet 5" >
Name="List Number 2" >
Name="List Number 3" >
Name="List Number 4" >
Name="List Number 5" >

Name="Closing" >
Name="Signature" >
UnhideWhenUsed="true" Name="Default Paragraph Font" >
Name="Body Text" >
Name="Body Text Indent" >
Name="List Continue" >
Name="List Continue 2" >
Name="List Continue 3" >
Name="List Continue 4" >
Name="List Continue 5" >
Name="Message Header" >

Name="Salutation" >
Name="Date" >
Name="Body Text First Indent" >
Name="Body Text First Indent 2" >
Name="Note Heading" >
Name="Body Text 2" >
Name="Body Text 3" >
Name="Body Text Indent 2" >
Name="Body Text Indent 3" >
Name="Block Text" >
Name="Hyperlink" >
Name="FollowedHyperlink" >


Name="Document Map" >
Name="Plain Text" >
Name="E-mail Signature" >
Name="HTML Top of Form" >
Name="HTML Bottom of Form" >
Name="Normal (Web)" >
Name="HTML Acronym" >
Name="HTML Address" >
Name="HTML Cite" >
Name="HTML Code" >
Name="HTML Definition" >
Name="HTML Keyboard" >
Name="HTML Preformatted" >
Name="HTML Sample" >
Name="HTML Typewriter" >
Name="HTML Variable" >
Name="Normal Table" >
Name="annotation subject" >
Name="No List" >
Name="Outline List 1" >
Name="Outline List 2" >
Name="Outline List 3" >
Name="Table Simple 1" >
Name="Table Simple 2" >
Name="Table Simple 3" >
Name="Table Classic 1" >
Name="Table Classic 2" >
Name="Table Classic 3" >
Name="Table Classic 4" >
Name="Table Colorful 1" >
Name="Table Colorful 2" >
Name="Table Colorful 3" >
Name="Table Columns 1" >
Name="Table Columns 2" >
Name="Table Columns 3" >
Name="Table Columns 4" >
Name="Table Columns 5" >
Name="Table Grid 1" >
Name="Table Grid 2" >
Name="Table Grid 3" >
Name="Table Grid 4" >
Name="Table Grid 5" >
Name="Table Grid 6" >
Name="Table Grid 7" >
Name="Table Grid 8" >
Name="Table List 1" >
Name="Table List 2" >
Name="Table List 3" >
Name="Table List 4" >
Name="Table List 5" >
Name="Table List 6" >
Name="Table List 7" >
Name="Table List 8" >
Name="Table 3D effects 1" >
Name="Table 3D effects 2" >
Name="Table 3D effects 3" >
Name="Table Contemporary" >
Name="Table Elegant" >
Name="Table Professional" >
Name="Table Subtle 1" >
Name="Table Subtle 2" >
Name="Table Web 1" >
Name="Table Web 2" >
Name="Table Web 3" >
Name="Balloon Text" >

Name="Table Theme" >























Name="List Paragraph" >

Name="Intense Quote" >














































































Name="Subtle Emphasis" >
Name="Intense Emphasis" >
Name="Subtle Reference" >
Name="Intense Reference" >

UnhideWhenUsed="true" Name="Bibliography" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="TOC Heading" >













Name="Grid Table 1 Light Accent 1" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 1" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 1" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 2" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 2" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 2" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 3" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 3" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 3" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 4" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 4" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 4" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 5" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 5" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 5" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 6" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 6" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 6" >







Name="List Table 1 Light Accent 1" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 1" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 1" >
Name="List Table 1 Light Accent 2" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 2" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 2" >
Name="List Table 1 Light Accent 3" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 3" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 3" >
Name="List Table 1 Light Accent 4" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 4" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 4" >
Name="List Table 1 Light Accent 5" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 5" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 5" >
Name="List Table 1 Light Accent 6" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 6" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 6" >

Насправді, дистанційне вивчення по програмі з предмету «Епізоотологія та інфекційні хвороби тварин» не викликало труднощів! Студенти вчасно та старанно виконували поставлені завдання та з зацікавленістю читали, вивчали та конспектували матеріали тем!
За потреби, звертались до додаткових інтернет джерел, адже вдома це не є проблемою! Студенти - ветеринари розуміють всю серйозніть та важливість впровадження карантину! Тому дистанційне навчання з використанням різноманітних технологій та онлайн-сервісів є надзвичайно ефективним!

Олександр Мартинюк

25 березня 2020 року