Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу? - тема відкритої лекції доцента Лазебник Вікторії Вікторівни
У межах навчального процесу кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі 27.03.2025 року було проведено відкриту лекцію з дисципліни "Мерчендайзинг" на тему: "Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу". Лекцію провела кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Лазебник Вікторія Вікторівна.

Учасники лекції відзначили високий рівень професіоналізму викладача, актуальність теми та глибокий науково-практичний підхід до розкриття матеріалу.
Вцілому, варто відмітити, що подібні заходи сприяють підвищенню якості навчання, розвитку критичного мислення студентів та формуванню сучасного бачення маркетингових процесів у сфері торгівлі. Завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, доктор економічних наук, професор
Бондаренко Валерій Михайлович



Учасники лекції відзначили високий рівень професіоналізму викладача, актуальність теми та глибокий науково-практичний підхід до розкриття матеріалу.
Вцілому, варто відмітити, що подібні заходи сприяють підвищенню якості навчання, розвитку критичного мислення студентів та формуванню сучасного бачення маркетингових процесів у сфері торгівлі. Завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, доктор економічних наук, професор
Бондаренко Валерій Михайлович