D5 "Маркетинг" Магістр - 2025-2026


Вибіркові компоненти для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю D5 «Маркетинг» 2025 року вступу

Вибіркові компоненти освітньої програми D5 «Маркетинг» Магістр

Примітка: вибрати один із запропонованих блоків дисциплін за спеціальністю.

Анотація вибіркових навчальних дисциплін за лінком

Робочі програми навчальних дисциплін за лінком

Цикл загальної підготовки

Код згідно ОП

Назва навчальної дисципліни

Всього годин

Аудиторні

заняття, год

Самос-тійна робота, год

Форма підсумкового
контролю

лекціїі

прак-тичні

Цикл загальної підготовки

ВКУ 1

Вибір з каталогу

90

15

15

60

залік

ВКУ 2

Вибір з каталогу

90

15

15

60

залік

Всього

180

30

30

120

Вибіркові дисципліни за спеціальністю

Вибірковий блок 1 «Рекламний менеджмент»

ВК 1.1

Креатив у рекламі

150

30

30

90

екзамен

ВК 1.2

Психологія реклами

120

15

30

75

екзамен

ВК 1.3

Бренд-менеджмент

120

15

30

75

екзамен

ВК 1.4

Цифровий маркетинг

120

15

30

75

екзамен

Всього

510

75

120

315

Вибірковий блок 2 «Трейд маркетинг»

ВК 2.1

Організація і технології оптової та роздрібної торгівлі

120

15

30

75

екзамен

ВК 2.2

Електронна комерція

150

30

30

90

екзамен

ВК 2.3

Мерчендайзинг

120

15

30

75

екзамен

ВК 2.4

Комерційна діяльність посередницьких підприємств

120

15

30

75

екзамен

Всього

510

75

120

315

Загальний обсяг вибіркових компонентів

690

105

150

435

Відповідно до статті 62 пункт 15 Закону України «Про вищу освіту» здобувачі вищої освіти вищих навчальних закладів мають право на вибір навчальних дисциплін у межах, передбачених відповідною освітньою програмою та навчальним планом, в обсязі, що становить не менше як 25 % загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для даного рівня вищої освіти.
З метою надання здобувачам вищої освіти для формування індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема через індивідуальний вибір навчальних дисциплін в обсязі, передбаченому законодавством, кожний студент має можливість здійснити вибір певної кількості дисциплін із запропонованого переліку шляхом проходження відповідного анкетування.
В підпунктах даного розділу наведено перелік та анотації вибіркових дисциплін для здобувачів першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського рівня освіти) вищої освіти за спеціальністю D5 «Маркетинг» у Національному університеті біоресурсів і природокористування України.