Таємниці ціноутворення в e-commerce: гостьова лекція від Ліни Сівури з Pricer24

«Ціна в e-commerce – це не просто цифра на екрані; це жива система, яка має реагувати на будь-яку зміну попиту чи конкурентного середовища»


У сучасному світі електронної комерції ціноутворення є одним із ключових чинників успіху бізнесу. Ціна є потужним інструментом впливу на споживача, формування лояльності та підвищення прибутковості бізнесу. Від вартості товарів значно залежить конкурентоспроможністькомпанії, її прибутковість і довіра споживачів. Саме про це йшлося під час гостьової лекції Ліни Сівури на тему «Як влаштовано ціноутворення в e-commerce», яка відбулася 14 жовтня 2025 року для здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг».


Ліна Сівура – директор з маркетингу (CMO) Pricer24, експертка з багаторічним досвідом у b2b технологічних компаніях, управління цінами, аналітики ринку та сучасних методів ціноутворення в digital середовищі. Під час гостьової лекції Ліна поділилася практичними кейсами зі своєї професійної діяльності у сфері онлайн-торгівлі; показала можливості сучасних інструментів щодо аналізу цін; розкрила логіку популярних механік – промо, рейтингів, акцій.




Під час лекції Ліна зазначила, що сьогодні у динамічному середовищі електронної комерції в центрі уваги – динамічне ціноутворення, персоналізація пропозицій і психологічні аспекти сприйняття вартості. Зокрема, користувач може бачити різну ціну на той самий товар залежно від часу доби, історії покупок або навіть пристрою, з якого він заходить на сайт.

Також лекторка розповіла як бізнеси визначають ціну на товари, які фактори впливають на її формування та як маркетинг взаємодіє з аналітикою для пошуку оптимального цінового рішення. Значну уваги приділила ABC-аналізу, який дозволяє визначити пріоритетні групи продуктів і ефективно розподіляти ресурси. Слухачі дізналися про сучасні інструменти збору, моніторингу та обробки даних, які допомагають компаніям швидко реагувати на зміни ринку, та особливості їх використання.





Ліна практично показала можливість здійснення аналізу цін конкурентів і постачальників в режимі реального часу за допомогою сервісу наочної продуктової аналітики Pricer24 – https://pricer24.com/. Це платформа ринкової аналітики, яка дозволяє брендам, дистриб’юторам та роздрібним мережам моніторити ціни та наявність товарів у конкурентів у режимі реального часу, що допомагає швидше реагувати на зміни ринку та ухвалювати стратегічні рішення на основі актуальних даних. Можливості платформи Pricer24: повна автоматизація – від таймтрекінгу та HR до виставлення рахунків і управлінської звітності, що значно допомагає підвищити ефективність бізнесу. Платформа працює з Rozetka, Comfy, Епіцентром, Philips та іншими компаніями на вітчизняному ринку, в подальшому планує вихід на нові ринки Європи.

Ліна Сівура пояснила взаємодію між маркетинговим і комерційним відділами під час формування цінової стратегії. Також окреслила ситуації використання штучного інтелекту та розкрила його роль у сучасному аналізі цін для прогнозування попиту, автоматизації цінових рішень та оптимізації прибутковості. Наприкінці лекції Ліна поділилась знаннями щодо навичок, які варто розвивати молодим фахівцям – маркетологам уже сьогодні, щоб стати високопрофесійними спеціалістами в сфері e-commerce.


Слід відзначити практичну цінність лекції, адже було поєднано теоретичні знання із сучасними цифровими кейсами. Студенти мали змогу поставити запитання директорці з маркетингу, обговорити актуальні тренди та отримати поради щодо побудови власної кар’єри у сфері e-commerce. Подібні ініціативи підсилюють зв’язок між освітою та бізнесом, формуючи покоління спеціалістів з маркетингу, готових до викликів цифрової економіки.

Щиро дякуємо Ліні Сівурі з сервісу наочної продуктової аналітики Pricer24 за цікаву інформаційну лекцію та сподіваємося на подальшу співпрацю!

14 October 2025 11:50–13:10 року
Format:
Онлайн
Offline Location:
НУБіП України, навчальний корпус №10, аудиторія 228

Алла РЯБЧИК,
кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.

Надія КЕЛЬВИЧ,
студентка 3 курсу кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.